خبرگزاری کار ایران

مربیان‌بزرگی در ساری قربانی شدند؛

ناصری: چرا ساری باید حتما در لیگ برتر تیم داشته باشد؟ / ما اسرائیلی نبودیم!

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۹۵۹

مدیرفنی تیم تاسیسات دریایی تهران درخصوص اتفاقاتی که در جریان بازی تیمش با شهروند در ساری رخ داد اظهاراتی جنجالی را به زبان آورد و گفت: فوتسال درآمد که ندارد اما اقلا فرهنگ داشته باشیم.

مدیرفنی تیم تاسیسات دریایی‌تهران درخصوص اتفاقاتی که در جریان بازی تیمش با شهروند در ساری رخ داد، گفت: نمی‌خواستم در مورد اتفاقات این بازی حرفی بزنم، اما وقتی صحبت‌های مدیرعامل شهرداری ساری را خواندم ناراحت شدم، چون وی مدعی شده بود تماشاگران دخالتی در درگیری‌ها نداشتند. این فرافکنی است.

به گزارش ایلنا، رضا ناصری با بیان این مطلب اظهار کرد: اگر تماشاگران دخالتی نداشتند چرا تلویزیون پخش مستقیم بازی را قطع کرد؟ تماشاگران از اول تا آخر بازی فحش می دادند. مصطفی نظری دائما فحش می‌خورد و با رسیدن به دقایق پایانی فحش‌ها بدتر و بیشتر هم شد. به شمسایی هم فحش‌های زیادی دادند، اما غیر از محمود لطفی و مرتضی عظیمایی هیچ کس از تماشاگران نخواست دست از شعار دادن بردارند.

ناصری افزود: من نمی‌دانم چرا ساری باید حتما در لیگ برتر تیم داشته باشد؟ این تیم مثل آسانسور شده و هر فصل سقوط می‌کند، اما با بهانه‌ای این تیم را نگه می‌دارند. ساری قتلگاه تیم‌ها و مربیان شده. آن از شن‌سای ساوه که این همه هزینه می‌کرد اما به خاطر این تیم و سالن آنها کنار کشید. مربیان بزرگی مثل صالح، رعدی و حیدریان در این تیم قربانی شدند و احتمالا ابطحی هم در این تیم نتیجه نگیرد.

دروازبان‌سابق تیم ملی با اشاره به وضعیت غیر استاندارد سالن ساری گفت: بارها گفته شده سالن‌ساری باید عوض شود، اما هیچ‌کس گوش نمی‌کند. چرا همه تیم‌ها در این سالن ۵ خطایی می‌شوند؟ چون تماشاگران فشار می‌آورند و هیچ‌کس هم جرات ندارد «تو» بگوید، چون نجاریان عضو هیات‌رئیسه است. سرپرست جایگاه مهمی در تیم دارد، اما آقایان به راحتی سرپرست ما را کتک زدند.

مدیر فنی تاسیسات با اشاره به توهین به نظری و شمسایی افزود: مصطفی نظری که این همه سال چه زحماتی برای تیم ملی کشیده باید فحش بخورد؟ وحید شمسایی اسطوره است، اما اشکش را در آوردند. ما اسرائیلی نبودیم، اما برخورد بدی با ما شد. فرهنگ‌سازی باید از بزرگترها شروع شود.

ناصری ادامه داد: چرا هر کس می‌خواهد به ساری برود دست و پایش می‌لرزد؟ چقدر بازی بدون تماشاگر باشد؟ الان وقتش نرسیده فرهنگ‌سازی کنیم؟ فوتسال درآمد که ندارد، اما اقلا فرهنگ داشته باشیم. تماشاگر خودش فحش نمی‌دهد و از کسی خط می‌گیرد. در تهران هم اگر تماشاگران ما فحاشی کرند بدانید ایراد از ماست. تماشاگران به قدری فحاشی کردند که برخی از ما عذرخواهی کردند. ابطحی مربی بزرگی است اما یک بار دستش را تکان نداد و از تماشاگران نخواست شعارها قطع شود.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال دروزابان حریف را عامل تنش می‌داند و می‌گوید: ۹۰ درصد تحریک تماشاگران تقصیر یکی از بازیکنان تیم ساروی بود. او با حرکات دستش تماشاگران را تحریک می‌کرد تا علیه مصطفی‌نظری فحش بدهند. از آقایان افتخاری و حسن‌زاده می‌خواهم به قضایای این بازی رسیدگی کنند. شاید خیلی از ساروی‌ها از حرف‌هایم ناراحت شوند، اما من حرف حق را زدم و بهتر است کمی منطقی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر