خبرگزاری کار ایران

رئیس‌شورای‌شهر سرمربی‌موقت!

دبیری: حسین شمس را باز می‌گردانیم / نا امید نیستیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۱۱۳

به احتمال زیاد حسین شمس در بازی برابر تیم فرش آرا هدایت تیم دبیری را برعهده نخواهد داشت و مسئولیت فنی تیم تا بازگشت وی بر عهده شهرام دبیری است.

مالک باشگاه دبیری تبریز جدایی رضا کردی از تیم دبیری را تایید کرد.

به گزارش ایلنا، افشین دبیری اظهار داشت: اولین جلسه تیم دبیری‌تبریز بعد از بازی روز جمعه عصر امروز با حضور تمامی بازیکنان تیم در سالن علوم پزشکی تبریز برگزار شد.

وی در مورد تغییرات صورت گرفته در باشگاه دبیری تبریز گفت: رضا کردی مربی تیم دبیری از این تیم جدا شد، اما در تلاش هستیم که حسین شمس را بازگردانیم.

دبیری گفت: به احتمال زیاد حسین شمس در بازی برابر تیم فرش آرا هدایت تیم دبیری را برعهده نخواهد داشت و مسئولیت فنی تیم تا بازگشت وی بر عهده شهرام دبیری است.

دبیری تصریح کرد: ۴ بازی تا تعطیلات لیگ‌برتر داریم و امیدواریم در این بازی‌های نتایج مطلوب را کسب کرده و در صف مدعیان قهرمانی قرار گیریم. تا پایان لیگ برتر ۲۰ هفته باقی مانده و ما هنوز فرصت قهرمانی در این رقابت‌ها را داریم و ناامید نیستیم.

اضافه می‌شود شهرام دبیری در حال حاضر ریاست شورای‌شهر تبریز را بر عهده دارد و پیش از این نیز در فصول پیش لیگ برتر مسئولیت فنی این تیم را بر عهده داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز