خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

فوتسال دبیری عملکرد موفقی از خود نشان داده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۰۸۸

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در تمرینات تیم فوتسال دبیری حضور یافت.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با حضور در تمرینات تیم فوتسال دبیری تبریز کسب مدال برنز قهرمانی آسیا را به کادر فنی و بازیکنان این تیم تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد شروین اسبقیان در این دیدار گفت: دستیابی به مقام سومی فوتسال آسیا در راستای استعدادیابی، پرورش و تقویت پتانسیل‌های فوتسال استان و ورود بخش خصوصی به ورزش است.

وی تصریح کرد: مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال دبیری تبریز عملکرد برجسته‌‌ای در طول برگزاری رقابت‌های باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۴ داشته و انشاء اله شاهد موفقیت‌ها و فتح قله‌های بیشتری را از این تیم خواهیم بود.

اسبقیان افزود: پس از موفقیت‌های تیم‌های فوتبال و قهرمانی مقتدرانه تیم تراکتورسازی در جام حذفی و صعود به لیگ باشگاه‌های آسیا و حضور موفق در لیگ باشگاه‌های آسیا این بار کسب مقام سومی فوتسال باشگاه‌های آسیا و قبل از آن قهرمانی تیم فوتسال دبیری تبریز در لیگ فوتسال برای اولین بار در تاریخ فوتسال استان موجب شادی و سرور و مباهات جامعه ورزشی استان و مسئولین شده و ظرفیت‌های بالای این تیم را با مدیریت صحیح و شبانه روزی نشان می‌­دهد.

وی خاطرنشان کرد: این افتخار آفرینی و قهرمانی ارتقای و توسعه جایگاه ورزش استان آذربایجان شرقی را به کشور نشان می‌دهد و این افتخارات در ماه‌های اخیر در ورزش آذربایجان شرقی و در رشته‌های مختلف که حق ورزش آذربایجان شرقی است.

اسبقیان افزود: اقدامات و فعالیت‌های بی‌نظیر باشگاه فرهنگی ورزشی دبیری تبریز در عرصه ورزش استان و کشور در تعالی ورزش استان بی‌نظیر بوده و قهرمانی تیم فوتسال دبیری تبریز در لیگ بر‌تر ایران و سومی باشگاه‌های آسیا نقش بسیار مهمی در کسب رتبه نخست استان آذربایجان شرقی در بین ادارات ورزش و جوانان کشور را داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز