خبرگزاری کار ایران

فوتسال جام باشگاه‌های آسیا - چین؛

شمس: دبیری فقط برای قهرمانی به میدان می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۲۸۸

من به آمادگی و انگیزه تیم دبیری اعتقاد کامل دارم، اما نباید فراموش کنیم که سایر تیم‌ها نیز کار کرده و آماده شده‌اند، اما هدف اصلی ما کسب عنوان قهرمانی است که با توکل بر خدا به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز تیمش را شانس اول مسابقات جام باشگاه های آسیا خوانده و گفت: تیم های ایرانی همیشه برای قهرمانی پا به مسابقات بین المللی فوتسال میگذارند و تیم دبیری نیز از این قاعده مستثنا نیست.

به گزارش ایلنا، کنفرانس خبری گروه A رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا در هتل محل اقامت تیم‌های شرکت‌کننده برگزار شد. مربیان تیم‌های دبیری ایران، القادسیه کویت، چونبوری تایلند و بیروت بانک لبنان در این کنفرانس شرکت کرده و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

حسین شمس گفت: تیم دبیری تبریز دو اردوی آماده سازی در شهرهای کیش و بانکوک برگزار کرده و کاملا آماده حضور در این رقابت‌هاست. تیم‌های ایرانی همیشه برای قهرمانی پا به مسابقات بین المللی فوتسال می‌گذارند و تیم دبیری نیز از این قاعده مستثنی نیست.

سپس خبرنگار استرالیایی در مورد ۲ قهرمانی و نایب قهرمانی تیم‌های ایرانی صحبت کرد و پرسید: طبق آمار تیم‌های ایرانی یک سال قهرمان و سال دیگر نایب قهرمان شده‌اند و امسال نوبت قهرمانی تیم ایرانی است.

شمس همچنین گفت: من به آمادگی و انگیزه تیم دبیری اعتقاد کامل دارم، اما نباید فراموش کنیم که سایر تیم‌ها نیز کار کرده و آماده شده‌اند، اما هدف اصلی ما کسب عنوان قهرمانی است که با توکل بر خدا به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.

سرمربی تیم بیروت بانک لبنان نیز بازی فردا را یک بازی سخت پیش‌بینی کرده و گفت: امیدوارم در اولین تجربه بین‌المللی خود بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز