خبرگزاری کار ایران

از شمسایی تشکر می کنم؛

دبیری: با شمس قهرمان آسیا می شویم

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۶۹۳

رییس هیات مدیره باشگاه دبیری تبریز گفت: تیم فوتسال دبیری تبریز مصمم است که نخستین جام آسیایی را به تبریز به ارمغان آورد.

رییس هیات مدیره باشگاه دبیری تبریز گفت: تیم فوتسال دبیری تبریز مصمم است نخستین جام آسیایی را به تبریز به ارمغان آورد.

به گزارش ایلنا، شهرام دبیری در کنفرانس خبری این تیم در حضور رسانه ها اظهار داشت: فوتسال رشته اصلی باشگاه دبیری بوده و تیم فوتسال دبیری نیز جزو اولین های فوتسال ایران بوده و حتی یک دهه پیش با یک تیم آماتور در تهران با تیم ملی فوتسال بازی دوستانه ای برگزار کرده و رقابت پایاپایی با این تیم داشتیم.

دبیری تصریح کرد: حسین شمس از مربیان طراز اول فوتسال آسیا بوده و من کمال تشکر را از وی دارم که مسئولیت تیم دبیری را پذیرفته و امیدوارم با حضور وی در رأس کادر فنی، تیم فوتسال دبیری تبریز به عنوان قهرمانی آسیا دست یافته و نخستین جام آسیایی را به تبریز به ارمغان آورد.

وی یادآور شد: در مسابقات جام ملت های آسیا تیم ها با بازیکنان کشور خود حضور می یابند، اما در مسابقات باشگاه ها تیم های شرکت کننده از ستاره های فوتسال جهان بهره گرفته و سطح مسابقات بالاست و همین امر نیز کار تیم دبیری تبریز را سخت کرده، اما بدون شک تیم دبیری تبریز با حضور حسین شمس و بازیکنان خوب این تیم مدعی شماره یک قهرمانی می باشد.

وی در خاتمه از وحید شمسایی به خاطر کسب عنوان قهرمانی تیم دبیری تشکر کرده و برای وی در تیم جدید آرزوی موفقیت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز