خبرگزاری کار ایران

من حرف نزنم چه کسی حرف بزند؟

شمسایی: از عقب گرد فوتسال دلم می سوزد / همواره از تیم ملی حمایت کردم

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۸۷۹

وحید شمسایی به دلیل مصاحبه علیه خسوس به کمیته انضباطی دعوت و روز گذشته به همراه وکیل خود با حضور در کمیته انضباطی توضیحاتش را درباره اظهارات اخیرش ارائه کرد.

وحید شمسایی به دلیل اظهاراتش پیرامون خسوس سرمربی تیم ملی فوتسال به کمیته انضباطی دعوت شد و روز گذشته به همراه وکیل خود با حضور در کمیته انضباطی توضیحاتش را درباره مصاحبه اخیرش ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، شمسایی درباره این جلسه گفت: در جلسه کمیته انضباطی که به ریاست حسین عبداللهی دبیر کمیته انضباطی برگزار شد به همراه وکیلم حضور یافتم و اعضای کمیته گفتند قانون جدیدی آمده و ما باید در مصاحبه های مان دقت کنیم. اما من هم گفتم حرفی نزدم که بخواهد مشکل ایجاد کند. گفتم خسوس باید بمیرد تا از ایران برود. اگر من هم بمیرم بروید فرد دیگری را به جایم بیاورید!

وی ادامه داد: عبداللهی خواست تا توضیحاتم را مکتوب بنویسم و من هم نوشتم. به خاطر دلسوزی این حرف ها را زدم. قبلا فوتبال را در کنار فوتسال به عنوان دو رشته محبوب نام می بردند اما الان همه می گویند فوتبال و والیبال! من به خاطر این عقب گرد فوتسال دلم می سوزد و حرف می زنم. اگر امثال شمسایی، شمس، خوراکچی، صالح در این فوتسال حرف نزنند، چه کسی اجازه اظهار نظر خواهد داشت. در حال حاضر هم تنها کسی هستم که از تیم ملی حمایت می کنم و بازیکنانم را در اختیار آن قرار می دهم.

دهمیانی یکی از اعضای کمیته انضباطی اعلام کرد تا روز شنبه حکم این کمیته در مورد وحید شمسایی صادر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز