خبرگزاری کار ایران

ریسک من بزرگ‌تر از کشاورز بود؛

شمسایی: دبیری قهرمان‌آسیا شود من هم سهم دارم / سال بعد تاسیسات دنبال قهرمانی‌است

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۳۳۶

وقتی از ایتالیا برگشتم قم فوتسالی نداشت و من به قم رفتم که تیم‌شان یازدهم جدول بود و با تمام وجود برای آنها بازی کردم و دوم شدیم. آن روز هم ریسک کردم و جواب داد.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات‌دریایی قصد دارد با این تیم هم قهرمان ایران شود، اما برای رسیدن به این هدف برنامه‌ای ۲ ساله دارد و در سال اول می‌خواهد تیمش را به جمع مدعیان برساند و در سال دوم قهرمان شود.

گفتگوی وحید شمسایی با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

با تاسیسات دریایی در فصل‌جدید فوتسال چه برنامه‌ای دارید؟
ما تمرینات تیم را از اول‌ ماه‌رمضان شروع کردیم و با برنامه هم جلو آمدیم. تیم ما یکسری جوان خوب دارد که می‌توانند آینده فوتسال را تامین کنند، البته بازیکنان با تجربه را هم به تیم اضافه کرده‌ایم تا بهتر نتیجه بگیریم. ما برنامه‌ای ۲ ساله داریم تا امسال بین ۴ تیم اول جدول قرار بگیریم و سال آینده دنبال قهرمان هستیم.

با توجه به اینکه جوان هستید و فصل‌قبل قهرمان شدید، قبول هدایت تاسیسات دریایی ریسک نبوده؟
دوره مربیگری با بازیگری متفاوت است. من در دوره بازی خودم را نشان دادم. الان ببینید قم در فوتسال قوی شده، وقتی از ایتالیا برگشتم قم فوتسالی نداشت و من به قم رفتم که تیم‌شان یازدهم جدول بود و با تمام وجود برای آنها بازی کردم و دوم شدیم. آن روز هم ریسک کردم و جواب داد و الان مربیگری هم همین است. دنیای مربیگری ریسک است و به خاطر شهرم با برنامه جلو آمدم تا موفق شوم. تهران از سال ۸۵ که تام ایران‌خودرو قهرمان فوتسال ایران شد، دیگر قهرمانی نیاورده است. من با سیامک داداشی، اصغر فرهادی و شهاب سفال‌منش یک جمع هستیم که به تاسیسات دریایی آمده‌ایم و یک ریسک منطقی کرده‌ایم.

محمد کشاورز هم هدایت گیتی‌پسند را برعهده گرفته، به نظر شما کشاورز تصمیم درستی گرفته؟
فکر می‌کنم دنیا یک دنیای حرفه‌ای است. محمد کشاورز از دوستان خوب من است و من پارسال که مربی شدم، همه به من تبریک گفتند و من هم الان به محمد تبریک می‌گویم که خودش را به جمع مربیان معرفی کرد. گیتی‌پسند بهترین بازیکنان ایران را در اختیار دارد و قبول چنین تیمی هوش بالای کشاورز را نشان می‌دهد. پارسال ریسک من بزرگ بود چون ما یکسری بازیکن جوان داشتیم، اما گیتی‌پسند ملی‌پوشان زیادی دارد. به هر حال به کشاورز تبریک می‌گویم و امیدوارم در مربیگری موفق باشد.

دبیری‌تبریز فصل قبل با شما قهرمان شد و امسال با حسین شمس به لیگ قهرمانان آسیا می‌رود. فکر می‌کنید دبیری بتواند قهرمان شود؟
دبیری ۴ بازیکن خوب را به تیم یکدست فصل قبل اضافه کرده و با این شرایط مدعی اصلی قهرمانی در آسیا است، ضمن اینکه یک مربی بسیار کار بلد به اسم حسین شمس سرمربی این تیم است. همه ما برای دبیری آرزوی موفقیت در آسیا را داریم چون نماینده ایران است. این تیم پارسال تیم من بوده و اگر قهرمان آسیا شود من هم در آن سهم دارم، چون سهمیه آسیا را من برای دبیری گرفتم و از این بابت خوشحال هستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز