خبرگزاری کار ایران

برای حضور قدرتمند در فصل جدید؛

تمرینات تیم فوتسال ماهان تندیس قم آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۳۹۵

علیرضا وفایی، ابوالقاسم عروجی و مسلم اولاد قباد به دلیل همراهی تیم ملی امید فوتسال کشور در مسابقات چهار جانبه هانگزو چین، در این تمرین حاضر نبودند.

ایلنا: اولین جلسه تمرینی تیم فوتسال بزرگسالان ماهان تندیس قم زیر نظر سرمربی جدید این تیم انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتسال ماهان تندیس قم که سال گذشته موفق به کسب قهرمانی اولین دوره جام حذفی باشگاه های کشور شد، شب گذشته تمرینات خود را با ترکیبی از بازیکنان فصل قبل و تیم فوتسال امید ماهان تندیس، در سالن ایثار قم آغاز کرد تا حضور قدرتمندی در لیگ پیش رو داشته باشد.

ابتدای این تمرین امیر شمسایی که به تازگی سرمربیگری تیم فوتسال ماهان تندیس را عهده دار شده، گفت‌وگوی کوتاهی با بازیکنان داشت و همچون در مراسم معارفه‌اش تاکید کرد: ما برای گرفتن حق خود که همان مقام نخست در لیگ برتر فوتسال و دومین قهرمانی جام‌حذفی است، گرد هم آمده ایم و همه شما باید به این امر مصمم باشید.

پس از صحبت های وی، بازیکنان تمرین خود را با گرم کردن آغاز کردند.

در ادامه تیم فوتسال بزرگسالان و امید ماهان با دستور حسین صبوری مربی این تیم، در دو گروه تقسیم شدند و مقابل هم بازی کردند تا شمسایی آنها را مورد ارزیابی قرار دهد. ناصر شریفی مدیرعامل و مهدی پاک قائم‌مقام باشگاه این تمرین را از نزدیک تماشا می کردند.

لازم به ذکر است، علی‌رضا وفایی، ابوالقاسم عروجی و مسلم اولاد قباد، بازیکنان ماهان تندیس به دلیل همراهی تیم ملی امید فوتسال ایران در مسابقات چهار جانبه هانگژوی چین، در این تمرین حاضر نبودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز