خبرگزاری کار ایران

دیگر جایی در تیم ملی ندارم؛

شمسایی: ترسو نیستم / خسوس را بزرگ نکنید / تاسیسات پتانسیل قهرمانی ندارد!

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۱۷۸

نباید تمجید مربیان تیم های آسیایی مانند ویتنام، لبنان و یا ژاپن از این مربی را بزرگ کرد، زیرا زمانی خاویر لوزانو اسپانیایی و یا مارکوس برزیلی از عملکرد تیم ملی ایران قدردانی می کردند.

سرمربی جدید تیم فوتسال تاسیسات دریایی ایران با بیان اینکه دیگر جایی در تیم ملی فوتسال ندارد، گفت: خسوس کاندلاس سرمربی اسپانیایی تیم ملی، تنها با کهولت سن از ایران خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، وحید شمسایی در نخستین نشست خبری تیم جدیدش درباره احتمال حضورش در رأس کادر فنی تیم ملی با کنایه افزود: بعید است کاندلاس از تیم ملی ایران برود، مگر آنکه اتفاقی برای این مربی بیفتد تا از تیم ملی کنار برود.

وی با بیان اینکه رییس کمیته فوتسال، کاندلاس را پدر فوتسال ایران نامیده گفت: فکر می‌کنم آن زمان ما در زندان بودیم. نباید تمجید مربیان تیم‌های آسیایی مانند ویتنام، لبنان و یا ژاپن از این مربی را بزرگ کرد، زیرا زمانی خاویر لوزانو اسپانیایی و یا مارکوس برزیلی از عملکرد تیم ملی ایران قدردانی می‌کردند.

شمسایی درباره کناره‌گیری خود از تیم فوتسال دبیری‌تبریز اظهار داشت: به دلیل برخی مشکلات شخصی ناگزیرم در تهران فعالیت خود را در فوتسال ادامه دهم، اما خوشحالم تیم دبیری را با قهرمانی ترک کردم.

وی شایعاتی جدایی از تیم دبیری به دلیل نداشتن تجربه بین‌المللی برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا را رد کرد و گفت: هیچ‌گاه فرد ترسویی نبوده‌ام به گونه‌ای که افتخارات گذشته‌ام موید این مدعاست. معتقدم فوتسال ایران فراتر از آسیاست و تیم‌های ایرانی به راحتی می‌توانند بر بام فوتسال قاره‌کهن تکیه زنند.

شمسایی با بیان اینکه شهاب سفال‌منش، سیامک داداشی و اصغر قهرمانی در کادر فنی تیم تاسیسات دریایی ایران حضور خواهند داشت، افزود: ترکیب فصل گذشته این تیم حفظ و تنها ۳ بازیکن به تیم افزوده خواهند شد که تاکنون پیوستن محمدرضا سنگ‌سفیدی و حمید احمدی به تیم نهایی شده است.

وی با بیان اینکه مذاکراتی با مصطفی نظری برای حضور در درون دروازه تیم تاسیسات دریایی و دو بازیکن گیتی‌پسند انجام داده، گفت: انتخاب آخرین بازیکن لیگ‌برتری بسیار سخت است، اما امیدواریم بتوانیم بازیکن تاثیرگذاری را به ترکیب تیم اضافه کنیم.

شمسایی همچنین در مورد وضعیت تیم فوتسال تاسیسات دریایی اظهار داشت: واقعیت این است که پتانسیل این تیم در فصل جاری لیگ برتر قهرمانی نیست، اما تمام تلاش خود را برای حضور قدرتمند این تیم در رقابت‌ها انجام خواهیم داد تا بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای فوتسال پایتخت باشیم.

وی درباره خداحافظی خود از فوتسال نیز با خنده گفت: منتظر خداحافظی فالکائوی برزیلی هستم، اما بدون‌شک هر گاه کادر فنی تیم بگویند که نمی‌توانم برای تیم مثمرثمر باشم، وارد عرصه مربیگری خواهم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز