خبرگزاری کار ایران

شرایط برای فعالیت در دبیری مساعد نیست؛

خوراکچی: ترجیح می‌دهم با کارنامه کار کنم نه سفارشی!

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۶۸۱

قرار بود همراه با وحید شمسایی به این تیم بروم و وقتی هم که وحید اعلام انصراف کرد در بین گزینه‌های این تیم بودم اما ترجیح می‌دهم در شرایط فعلی در این تیم مربیگری نکنم.

سرمربی فصل گذشته میثاق تهران در مورد پیشنهاد باشگاه دبیری تبریز به او گفت: قرار بود همراه با وحید شمسایی به این تیم بروم و وقتی هم که وحید اعلام انصراف کرد در بین گزینه‌های این تیم بودم اما ترجیح می‌دهم در شرایط فعلی در این تیم مربیگری نکنم.

به گزارش ایلنا، محمود خوراکچی با بیان اینکه یک جلسه را با افشین دبیری در تبریز برگزار کرده و مذاکرات خوبی هم داشتیم، اذعان داشت: در این جلسه مذاکرات خوبی داشتیم، اما چیزی نهایی نشد. خوشحالم افشین دبیری من را هم جزو گزینه‌های مربیگری قرار داده و با توجه به حضور این تیم در آسیا همراهی دبیری کار بزرگی است، اما شرایط را برای فعالیت در این تیم مساعد نمی‌بینم و علیرغم ارادتی که به دبیری دارم در این تیم مربیگری نمی‌کنم.

این مربی با بیان اینکه درودگر هم برای حضور او در دبیری اصرار داشته، ‌ افزود: درودگر که رابطه خوبی با دبیری دارد از من خواست در این تیم مربیگری کنم، اما به طور کلی ترجیح می‌دهم در هر جا با توجه به کارنامه و رزومه‌ام کار کنم نه سفارش کسی.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز