خبرگزاری کار ایران

با غلبه بر شهرداری تبریز؛

ماهان قم فینالیست جام حذفی فوتسال شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۱۴۶

ماهان تندیس قم در ورزشگاه حیدریان قم، با نتیجه ۴ بر ۲ میهمان خود شهرداری تبریز را شکست داد / بازی فینال روز ۶ خردادماه در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران بین دو تیم میثاق تهران و ماهان تندیس قم برگزار خواهد شد.

ایلنا: تیم فوتسال ماهان تندیس قم، با برتری برابر تیم شهرداری تبریز، به فینال فوتسال جام حذفی کشور رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، عصر امروز پنج شنبه ۱ خردادماه، در یک بازی حساس و نفس گیر، تیم فوتسال ماهان تندیس قم در سالن هندبال تهران شهرداری تبریز را با برتری ۴ بر ۲ شکست داد و فینالیست رقابت های جام حذفی فوتسال باشگاه های کشور شد.

بازی رفت دو تیم فوتسال شهرداری تبریز و ماهان تندیس قم، در شهر تبریز با نتیجه ۵ بر ۳ به سود تیم فوتسال شهرداری تبریز به پایان رسیده بود، اما با توجه به برد امروز ۴ بر ۲ ماهان تندیس قم، نتیجه در مجموع ۷ بر ۷ مساوی شد اما ماهان تندیس قم به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف، جواز حضور در بازی نهایی جام حذفی فوتسال باشگاه های کشور را کسب کرد.

بر این اساس، ماهان تندیس قم، روز ۶ خردادماه باید در فینال جام حذفی فوتسال باشگاه های کشور، در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران، برابر تیم میثاق تهران حاضر شود؛ بازی فینال جام حذفی فوتسال باشگاه های کشور، رفت و برگشت نداشته و به صورت تک بازی برگزار خواهد شد و بنابراین تیم برنده به عنوان قهرمانی دست خواهد یافت.

اخبار تکمیلی بازی مهیج، نفس گیر و پرحاشیه ماهان تندیس قم و شهرداری تبریز در ورزشگاه حیدریان قم، متعاقبا منتشر می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز