خبرگزاری کار ایران

نگه‌داشتن خسوس وقت‌تلف‌کردن است؛

دبیری: نتیجه اکابری از پروفسور فوتسال اصلا قابل‌قبول نبود!

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۲۵۲

برای ما که سال‌ها در ورزش هستیم و کمی از ورزش می‌فهمیم نتیجه اکابری از پروفسور فوتسال اصلا قابل قبول نیست حال آقایان را نمی‌دانیم.

مالک باشگاه دبیری تبریز که پیش از اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی ویتنام از هر گونه انتقادی از سرمربی تیم ملی فوتسال طفره می‌رفت، مهر سکوت خود را شکست.

افشین دبیری تاکید کرد که پذیرفتن نتیجه اکابری از پروفسور فوتسال غیرقابل قبول بود، اینکه یک نفر را بگویند پروفسور فوتسال است کافی نیست، چراکه این پروفسور باید خروجی کارش با نامش هماهنگی داشته باشد.

گفت‌وگوی ایلنا را با افشین دبیری در ادامه بخوانید:

۳بار قهرمان آسیا نشدیم و در هر ۳ دوره شمس نبود!

اکنون که در مورد تیم ملی صحبت می‌کنم دلم به درد می‌آید که چرا باید با این همه فوتسالیست مستعد ایرانی باید در مورد از دست دادن قهرمانی آن هم برای دومین سال متوالی صحبت کنیم. اصل مطلب این بود که تمامی اهالی فوتسال قبل از شروع مسابقات آسیایی به خاطر موفقیت و عدم تکرار اتفاقات تلخ سال۲۰۱۲ امارات کوچک‌ترین انتقادی عنوان نکردند تا تیم ملی ما که کلکسیون فوتسال ما است با نتیجه خوبی از ویتنام برگردد تا خاطرات تلخ گذشته را فراموش کنیم، اما الان چیزی که پیش آمده جز ضایعه‌ای تلخ برای فوتسال ما نیست. خاطره‌ای که با لجاجت آقایان رخ داد. چندین سال بود قهرمانی در آسیا یک وظیفه شده بود و شادی خاصی هم نمی‌کردیم چون مدیریت شمس جوری تیم ملی ایران را به درستی جلو برده بود که چیزی جز قهرمانی انتظار نمی‌رفت، اما به ترکیب تیم برنده دست زده شد و تصمیم اشتباهی گرفته شد. اصلا یه معادله این است که ما ۳ بار در آسیا قهرمان نشدیم، هر ۳ بار هم حسین شمس سرمربی ایران نبود. متاسفانه این روزها حرف‌هایی از مسئولان می‌شنویم که شاید در سطح مدیریتی و برای خود آقایان قابل قبول باشد، اما برای مردم که خود مفسران قابلی در فوتسال هستند هرگز نمی‌تواند قابل قبول باشد. اینکه بگوییم از سوم به دوم آمده‌ایم چیز جالبی نیست.

پذیرفتن نتیجه اکابری از پروفسور فوتسال غیرقابل قبول است!

در بازی با ژاپن انصافا از حریف‌مان سرتر بودیم، اما استرس و بی‌برنامگی که پس از خوردن به درب بسته ژاپن داشتیم را خسوس نتوانست حل کند. اگر به لحاظ بازیکن دو تیم را مقایسه کنیم مشخص است ایران سرتر بود، اما سرمربی ژاپن با مهره‌های ضعیف‌تر، اصول درست‌تری را برای بازی پیش گرفت و دیدید چه بر سر تیم خسوس آورد. راجع به خسوس باید بگویم وی زحمت خودش را کشید، اما موضوعی که الان مورد بحثاست اینکه وی که به عقیده خود پافشاری داشت و شمسایی را نپذیرفت، نظری را بر نداشت و روز آخر هم طوری رفتار کرد که کشاورز رفتن را بر ماندن ترجیح داد، الان باید پاسخگو باشد. اینکه یک نفر را بگویند پروفسور فوتسال است کافی نیست، این پروفسور باید خروجی کارش با نامش هماهنگی داشته باشد. وی اگر واقعا پروفسور و به لحاظ فنی قوی بود باید با ۴ اختلاف ژاپن را می‌برد نه اینکه بگوید ما بدشانس بودیم و فلان و بهمان. برای ما که سال‌ها در ورزش هستیم و کمی از ورزش می‌فهمیم نتیجه اکابری از پروفسور فوتسال اصلا قابل قبول نیست حال آقایان را نمی‌دانیم. امیدوارم دیگر بر روی مسیر اشتباه خود پافشاری نکنند چون شرایط باز هم بدتر خواهد شد.

کار برای ما در جام باشگاه‌های آسیا سخت شده!

بدون شک از دست رفتن قهرمانی آسیا تاثیر خودش را بر روی کار ما در جام باشگاه‌های آسیا هم خواهد داشت. این موضوع کار را برای ما هم سخت کرد چراکه قطعا به بازیکن ما در فینال استرس وارد خواهد شد و این هنر ماست که باید آن را مرتفع کنیم. مطمئن باشید جام باشگاه‌های آسیا به دلیل استفاده از بازیکنان خارجی که هر تیم جدای از بومی‌های خود از بازیکنان شاخص دیگر کشورهای صاحب فوتسال هم استفاده می‌کند به مراتب سخت‌تر از جام ملت‌های آسیا خواهد بود، اما اگر تیم قوی و خوبی ببندیم و پشتکاری که از شمسایی و کادر فنی مورد نظرش دیده‌ایم را به آن اضافه کنیم می‌توانیم دوباره روح شادابی را با قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا به فوتسال ایران بازگردانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز