خبرگزاری کار ایران

با وجود تغییر سالن برگزاری بازی‌ها؛

مسابقات فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در قم آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۷۸۳

دیدار افتتاحیه با نتیجه ۸ بر ۴ به سود پیروزی کامیاران به پایان رسید / آخرین بازی امروز را آبادگران قم، با پرنیان رودسر انجام خواهد داد.

ایلنا: بازی‌های مرحله نهایی مسابقات فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور به میزبانی شهر مقدس قم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسابقات فوتسال بانوان باشگاه ‌های کشور صبح امروز در سالن مریم قم آغاز شد و در دیدار افتتاحیه تیم فوتسال بانوان پیروزی کامیاران کردستان برابر شهرداری قروه به پیروزی رسید.

بازی ‌های مرحله نهایی مسابقات فوتسال بانوان باشگاه ‌های کشور به میزبانی شهر مقدس قم، در حال انجام است و این بازی ها در شرایطی است که قرار بود مسابقات در ورزشگاه دو هزار نفری شهید حیدریان برگزار شود، اما پس از اتمام بازی های تیم فوتسال ماهان تندیس قم در لیگ برتر این سالن در حال تعمیرات بود و هنوز آماده برگزاری مسابقات بانوان نشده بود و مسئولین برگزاری مسابقات فوتسال بانوان باشگاه ‌های کشور مجبور شدند این بازی ها را در سالن مریم برگزار کنند.

بازی افتتاحیه دور نهایی مسابقات فوتسال بانوان کشور به قضاوت گلاره ناظمی، لیلا رئیسی، زهرا فروزنده و نسیم نیری انجام شد که تیم پیروزی کامیاران کردستان برابر شهرداری قروه به پیروزی رسید

تیم پیروزی کامیاران که در دور نخست به عنوان تیم نخست گروه خود به مرحله نهایی صعود کرده بود، این دیدار را با نتیجه ۸ بر ۴ به سود خود به پایان رساند.

شهرداری قروه در حالی که در نیمه اول برابر حریف خود به تساوی ۴ بر ۴ دست یافته بو، نیمه دوم بازی را به حریف کامیارانیش واگذار کرد.

گل های تیم پیروزی کامیاران را رقیه نوروزی(۳گل)، معصومه منتش لو(۲گل) ثنا صادقی، حدیثسوری و نوشین نعیمی و گل‌های شهرداری قروه را فاطمه محمدی(۲گل)، افسانه قاسمی و الهام تقی نیا به ثمر رساندند.

در دومین بازی روز نخست این رقابت‌ها، تیم‌های جنوب شرق تهران و روستایی عشایری لردگان در سالن مریم قم به مصاف هم رفتند و از ساعت ۱۳ نیز تیم‌های شهرداری دزفول و تربیت بدنی اندیمشک برابر هم صف آرایی می‌کنند.

در آخرین بازی امروز نیز، ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه تیم آبادگران قم به مصاف پرنیان رودسر خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر