خبرگزاری کار ایران

پایان کار مرد اسپانیایی در ویتنام؛

شمسایی گزینه جایگزینی خسوس / فوتسال ایران در آستانه تغییرات بزرگ

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۰۱۴

فوتسال ما فراتر از آسیا است. فوتسال ایران باید جهانی شود نه اینکه مقابل ژاپنی‌ها تن به شکست بدهیم و نتوانیم عنوان قهرمانی خود را پس بگیریم.

ناکامی خسوس کاندلاس با تیم ملی فوتسال کشورمان در ویتنام به زودی اتفاقات بزرگی را در تیم ملی رقم خواهد زد.

به گزارش ایلنا، در پی ناکامی تیم ملی فوتسال کشورمان در باز پس‌گیری عنوان قهرمانی آسیا از ژاپنی‌ها در ویتنام، خسوس کاندلاس به زودی با نیمکت تیم ملی ایران خداحافظی و وحید شمسایی بر روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست.

پیش از آغاز رقابت‌های قهرمانی آسیا در هوشی‌مینه، افتخاری خبر داده بود که اگر خسوس با تیم ملی نتیجه نگیرد جای خود را به مربی دیگری خواهد داد و به همین دلیل با ناکامی این مربی اسپانیایی مقابل ژاپنی‌ها و از دست رفتن فرصت کسب یازدهمین عنوان قهرمانی فوتسال ایران در آسیا به زودی این مربی جای خود را وحید شمسایی خواهد داد.

یکی از نزدیکان شمسایی با تایید پیشنهاد هدایت تیم ملی به کاپیتان سابق تیم ملی گفت: باید در این زمینه بررسی‌های بیشتری انجام شود ولی این پیشنهاد به شمسایی داده شده ولی باید در فرصتی مناسب بیشتر به ابعاد این پیشنهاد پرداخت.

وی تاکید کرد که شمسایی در حال حاضر واکنشی نسبت به دریافت این پیشنهاد نشان نداده و به زودی در این باره تصمیم‌گیری خواهد کرد.

همچنین شمسایی که در برنامه خبری شبکه یک حضور یافته بود با تایید دریافت پیشنهاد هدایت تیم ملی فوتسال گفت: صحبت‌هایی در این زمینه شده و من مانند یک سرباز در خدمت کشورم خواهم بود و حتی اگر به عنوان یک تدارکاتچی نیز به من نیاز باشد خدمت خواهم کرد.

سرمربی فصل گذشته دبیری تبریز درباره ناکامی تیم ملی فوتسال کشورمان در دیدار برار ژاپن در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: کسانی که مسئولیت تیم ملی را بر عهده داشتند با اشتباهاتی که مرتکب شدند و با چینش اشتباهی که داشتند باعثشدند مقابل ژاپن شکست بخوریم و بهترین فرصت را برای کسب عنوان قهرمانی آسیا از دست بدهیم. کسانی که روی نیمکت تیم ملی بودند فکر می‌کردند چون در بازی‌های گذشته با گل‌های زیاد حریفان خود را شکست داده ایم مقابل ژاپن نیز مشکلی نخواهیم داشت و به همین دلیل دچار غرور شده بودند که شکست در فینال و از دست رفتن عنوان قهرمانی نشان داد دچار اشتباه شده‌‌اند.

وی با تایید دریافت پیشنهاد هدایت تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: هدایت تیم ملی افتخار بزرگی است و در ۱۳ سالی که در خدمت تیم ملی فوتسال کشورم بودم همواره خود را سربازی برای وطن خود می‌دانستم و در حال حاضر نیز آماده‌ام به فوتسال و کشورم خدمت کنم چراکه سطح فوتسال ما این نیست و آسیا برای فوتسال ما کوچک است

شمسایی تاکید کرد: باید خون تازه‌ای در رگ‌های فوتسال ایران جریان پیدا کند و ما برای حضور در میادین جهانی باید برنامه‌ریزی کنیم چراکه فوتسال ما فراتر از آسیا است. فوتسال ایران باید جهانی شود نه اینکه مقابل ژاپنی‌ها تن به شکست بدهیم و نتوانیم عنوان قهرمانی خود را پس بگیریم.

وی در پایان افزود: در حال حاضر نباید فرصت را از دست بدهیم و از همین فردا کار را باید آغاز کنیم، چراکه بازی‌های مهمی مانند جام‌جهانی و جام‌ملت‌های آسیا را در پیش‌رو خواهیم داشت و ضروری است برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای حضور در این رقابت‌ها انجام دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر