خبرگزاری کار ایران

قصد داشتم تیم را بیرون بکشم اما بد می‌شد؛

تقوی: ناظر، رنگ کارت را عوض کرد / ناپاک‌ها را پیدا کنند / واهمه‌ای از هیچ چیز نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۸۲۸

من می‌گویم ما پاکیم و بگردید و ناپاک‌ها را پیدا کنید. اینکه ناظر بازی چرا خط داده که رنگ کارت عوض شود و خودش از کجا خط گرفته را بررسی کنید.

سرپرست تیم منصوری قرچک در مصاحبه‌ای به شائبه های احتمال تبانی این تیم با گیتی‌پسند پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، اکبر تقوی در مورد بازی با پتروشیمی ماهشهر و شائبه‌های مربوط به آن گفت: ما در نیمه اول نمایش ضعیفی داشتیم و یک گل هم خوردیم اما در نیمه دوم بسیار خوب کار کردیم و گل مساوی را زدیم اما داوری به قدری بد شد که کیایی را به ناحق اخراج کرد و من قصد داشتم تیم را بیرون بکشم اما چون شرایط بد می‌شد از این کار منصرف شدم.

وی ادامه داد: ما در این بازی کمی هم محتاط بودیم چون بازیکن دو اخطاره داشتیم مثلا به ملاعلی بازی ندادیم تا اولا چون خوزستانی است شائبه‌ای بوجود نیاید و ثانیا دو اخطاره بود و نمی‌خواستیم برای بازی با گیتی‌پسند محروم شد هر چند مجبور شدیم دقایقی از او بازی بگیریم.

تقوی در مورد اخراج کیایی و این شائبه که او به عمد اخراج شده توضیح داد: خود کیایی هم از این اتفاق و حرف و حدیث‌های احتمالی ناراحت بود، اما من می‌خواهم اینجا حریفی را بزنم که شاید خیلی از معادلات را حل کند. کیایی در یک صحنه معمولی دست بازیکن حریف را گرفت که سخت‌ترین جریمه‌اش کارت زرد بود اما داور ابتدا قصد داشت کارت زرد بدهد اما به ناظر نگاهی کرد و ناگهان رنگ کارت را تغییر داد. این برای ما هم شائبه‌انگیز بوده. من می‌گویم ما پاکیم و بگردید و ناپاک‌ها را پیدا کنید. اینکه ناظر بازی چرا خط داده که رنگ کارت عوض شود و خودش از کجا خط گرفته را بررسی کنید.

سرپرست منصوری ادامه داد: گیتی‌پسندی‌ها از عمد پیش از بازی با ما از سوی عده‌ای شایعه تبانی را راه انداختند تا ما را پیش تماشاگران‌مان خراب کرده و آنها را علیه ما بشورانند. در واقع گیتی‌پسند با طرح این شایعه می‌خواهد تماشاگران ما در بازی روز شنبه علیه ما باشند و خودش از این قضیه سود ببرد.

تقوی با اشاره به اینکه اصفهانی‌ها بحثتبانی در بازی ما با دبیری را هم مطرح کرده‌اند، تاکید کرد: شانس دبیری برای قهرمانی روی کاغذ بیشتر از گیتی‌پسند است و اصفهانی‌ها از عمد بحثتبانی را را انداخته‌اند تا اگر قهرمان نشدند بگویند دبیری هم با تبانی قهرمان شد، اما این حرف‌ها درست نیست و ما زورمان به تیم تبریزی نرسید در حالی‌که گل‌های بدی خوردیم و گل‌های زیادی هم نزدیم.

سرپرست منصوری با تاکید صریح به پاک‌بودن تیمش به شایعه‌سازان هشدار داد با آنها برخورد می‌کند و اذعان داشت: هر کارشناس و دوربینی که می‌خواهد سر بازی ما با گیتی‌پسند حاضر شود. ما پاکیم و واهمه‌ای از هیچ چیز نداریم. ما با تمام وجود بازی می‌کنیم و اجازه حاشیه‌سازی به کسی نمی‌دهیم و با حاشیه سازان به شدت برخورد می‌کنیم.

تقوی در مورد بازی تیمش با گیتی‌پسند گفت: ما بازی دشواری داریم. علی کیایی محروم است و حمید نصیری را هم به علت مصدومیت نداریم با این وجود با تمام توان بازی می‌کنیم و امیدواریم برنده این بازی باشیم.

سرپرست منصوری با اشاره به مشکلات مالی تیمش اذعان داشت: همه تیم‌ها چه پایین جدولی چه بالای جدولی بخش زیادی از قراردادهای خودشان را گرفته‌اند اما تیم ما با مشکلات زیادی روبروست و در این شرایط نباید انتظار انگیزه بالا از بازیکنان داشت.

تقوی با بیان اینکه اجازه نمی‌دهد صدا و سیما این بازی را پخش کند تاکید کرد: آقا زمانی دو بار به ما قول داد بازی‌های‌مان پخش شود اما عملی نشد. الان هم چون گیتی‌پسندی‌ها دوست دارند این بازی پخش شود و صداو سیما بویی به مشامش رسیده می خواهند این کار را بکنند اما من اجازه نمی دهم.

سرپرست منصوری در پایان گفت: به خانواده فوتسال قول می‌دهم با شرف‌ترین و پاک‌ترین بازی را مقابل گیتی‌پسند انجام می‌دهیم و به هیچ تیمی گرایش نداریم و قهرمانی هیچ تیمی برای ما فرقی ندارد.

اضافه می‌شود روز شنبه ۱۷ اسفند در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز در ورزشگاه هفتم تیر قرچک میزبان گیتی‌پسند اصفهان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر