خبرگزاری کار ایران

گیتی‌پسند جو روانی به راه انداخته؛

خوراکچی: میثاق قهرمان لیگ برتر فوتسال را مشخص می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۹۲۳

این حرف‌ها نشاًت گرفته از ترس باختن به تیم میثاق است تا بهانه‌ای جهت توجیح باخت خود داشته باشند. ضمناً ما در بازی رفت هم گیتی‌پسند را شکست دادیم و قبل بازی هم از این جنگ‌های روانی نداشتیم.

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال به اوج حساسیت خود رسیده و تیم‌های مدعی به دنبال هموار کردن مسیر قهرمانی خودشان هستند که حساس ترین دیدار در هفته بیست و سوم رقابت بین تیم‌های میثاق تهران و گیتی‌پسند اصفهان است.

به گزارش ایلنا، به همین بهانه مصاحبه‌ای اختصاصی با محمود خوراکچی سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران ترتیب داده ایم که در ادامه می‌خوانید:

- با توجه به برگزاری دیدار حساس شما با گیتی‌پسند انتقادهای زیادی توسط بازیکنان و کادر فنی این تیم به نوع میزبانی شما و سالن برگزاری مسابقه شده، نظر شما درخصوص این بازی و انتقادها چیست؟
من احترام خاصی برای تیم گیتی‌پسند و تماشاگران این تیم قائل هستم ولی باید عرض کنم بازیکنان و کادر فنی این تیم قبل از بازی جو روانی راه انداخته‌اند که اگر در این بازی باخت نصیب‌شان گردید توجیه قانع کننده‌ای برای هواداران خود داشته باشند در صورتی که چنین حرف‌هایی از یک تیم حرفه‌ای مانند گیتی‌پسند بعید است و من تعجب می‌کنم چرا چنین حرف‌هایی را عنوان می‌کنند. باید این را هم اضافه کنم اگر اتفاقی هم افتاده، به ضرر تیم میثاق تهران رقم خورده نه اینکه به نفع ما باشد. ضمناً تمام بازیکنان و کادر فنی تیم گیتی‌پسند در سال‌های قبل با تیم‌های مختلف در زمین تیم میثاق به میدان رفته‌اند و به طور کامل از سالن بازی شناخت دارند و می‌دانند هیچ مشکل خاصی پیش نخواهد آمد اما باز هم باید عرض کنم این حرف‌ها نشاًت گرفته از ترس باختن به تیم میثاق است تا بهانه‌ای جهت توجیح باخت خود داشته باشند. ضمناً ما در بازی رفت هم گیتی‌پسند را شکست دادیم و قبل بازی هم از این جنگ‌های روانی نداشتیم.
فصل قبل به گیتی پسند باختید…

در فصل گذشته ما به تیم داوری و مسائلی که نمی‌خواهم عنوان کنم باختیم نه تیم گیتی پسند. در این فصل دو تیم به سالن تیم میثاق ایراداتی را وارد کرده‌اند که هر دوی این تیم‌ها(گیتی‌پسند اصفهان - شهید منصوری) را در دور رفت مسابقات شکست داده ایم و من فکر می‌کنم بهتر است به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای به تیم و مسائل فنی خودشان بپردازند تا با شکست مواجه نشوند. من واقعا برای کسانی که قبل از بازی این چنین مسائلی رو عنوان میکنند متاًسفم و فکر می‌کنم که مسائل فنی و قوتسالی خیلی مهم تر از این حرف‌های حاشیه‌ای است. ما در تبریز به تیم دبیری باختیم، ولی به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای به تیم دبیری تبریز تبریک گفتیم و کوچک‌ترین اتفاقی هم نیفتاد.

آیا پرداختن به مسائل فنی و تبریک گفتن به تیم برنده بهتر است یا پرداختن به مسائل حاشیه‌ای؟

صد در صد مسائل فنی و تبریک گفتن به تیم برنده، ولی ما به این رفتارهای غیر ورزشی عادت کرده‌ایم و در زمین کار خود را انجام می‌دهیم و به هواداران قول می‌دهم با انگیزه‌ای که بازیکنان ما دارند پیروز از زمین خارج می‌شویم.

به نظر شما چه تیمی امسال قهرمان لیگ فوتسال می‌شود؟
به نظر من تا قبل از بازی های هفته بیست و سوم، تیم دبیری ۵۰درصد، تیم گیتی پسند ۲۵درصد، تیم حفاری۲۰درصد، و تیم شهید منصوری هم ۵درصد شانس قهرمانی در لیگ امسال را دارند ولی بعد از بازی‌های این هفته به نظرم اتفاقات طوری رقم خواهد خورد که ۷۰درصد قهرمان لیگ امسال مشخص خواهد شد. برای من فرقی نمی‌کند چه تیمی قهرمان شود، فقط امیوارم تیمی قهرمان شود که واقعاً لیاقت قهرمانی را داشته باشد و از آبروی ایران در لیگ قهرمانان آسیا به خوبی دفاع کند.

به عنوان سوال آخر نظر خود را در مورد تیم ملی و سرمربی تیم ملی و قرعه ایران در جام ملت‌های آسیا بفرمائید.
من هم به عنوان یک ایرانی قطعاً موفقیت تیم ملی کشورم را می‌خواهم و با کمک همه اهالی فوتسال به جایگاه واقعی خود در جهان می رسیم. در مورد خسوس هم باید عرض کنم هر کسی دیگری هم به جای خسوس باشد قهرمان آسیا خواهد شد چون ما قدرت بلامنازع آسیا بودیم، هستیم و خواهیم بود ولی چه فایده که مسئولان کمیته فوتسال به جای اینکه از مربیان داخلی حمایت کنند، غریبه نواز هستند. در مورد قرعه ایران هم باید عرض کنم که قرعه مناسبی نصیب ایران شده و خسوس باید هوشیار باشند که در بازی‌های مقدماتی از بازیکنان جوان‌تر استفاده کنند که هم بازیکنان اصلی خسته نشوند و هم تاکتیک‌های تیم برملا نشود تا ان‌شاله مثل قبل مجدد قهرمان آسیا شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز