خبرگزاری کار ایران

مسئولیت هیات رئیسه فوتسال باید بالاتر برود؛

ترابیان: افتخاری در حد خودش خوب بوده / می‌دانستیم جام‌حذفی فوتسال موفق نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۲۱

چون قهرمان جام‌حذفی فوتسال به آسیا نمی‌رود و تیم قهرمان هم درآمدی ندارد و جایزه خاصی نمی‌گیرد در این قضیه تاثیرگذار است.

رئیس سابق کمیته فوتسال ایران گفت: دورانی که ما بودیم به این نتیجه رسیدیم که طرح برگزاری جام حذفی نمی‌تواند موفق باشد.

عباس ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: الان شاهد انصراف اکثر تیم‌ها از جام حذفی فوتسال هستیم، همان موقعی که ما در کمیته فوتسال بودیم ایده برگزاری جام حذفی وجود داشت اما وقتی بررسی کردیم دیدیم این طرح نمی‌تواند موفق باشد چون تیم‌ها نمی‌توانند هزینه‌های سفر به شهرهای مختلف را برای برگزاری جام‌حذفی پرداخت کنند و تیم‌های رده پایین‌تر هم از همان دوره اول حذف می‌شوند و تنها ۲ تیم از روز اول مشخص خواهند بود که مدعی قهرمانی هستند.

وی افزود: همان موقع گفتیم جام حذفی فوتسال به صورت خودجوش و در غالب جام رمضان برگزار شود و به همین دلیل هرگز به این طرح ورود نکردیم چون زمان خیلی کم بود و اردوهای تیم ملی را هم باید برگزار می‌کردیم، البته این مساله را هم در نظر بگیریم که چون قهرمان جام‌حذفی فوتسال به آسیا نمی‌رود و تیم قهرمان هم درآمدی ندارد و جایزه خاصی نمی‌گیرد در این قضیه تاثیرگذار است.

رئیس سابق کمیته فوتسال ایران اظهار داشت: امروز شاهد دعواهایی در فوتسال هستیم؛ رئیس کمیته فوتسال هم در این رابطه علیه باشگاهی خاص موضع می‌گیرد. من نمی‌توانم در این رابطه چیزی بگویم چون هر کسی یک سلیقه‌ای دارد و رئیس کمیته فوتسال هم این‌طور است. در فوتسال همیشه دعوا و جنجال بوده و الان هم هست و به نظر من باید یک مقدار مسئولیت هیات رئیسه فوتسال را بالا ببریم چون آنها نماینده باشگاه‌ها هستند و اعضای هیات رئیسه باید جمع را ببیند و فقط باشگاه‌های خودشان را نبیند.

وی در مورد عملکرد افتخاری در کمیته فوتسال گفت: عملکرد افتخاری خوب بوده و من هیچ مشکلی با او ندارم و در حد خودش خوب عمل کرده و در سطحی که از افتخاری انتظار می‌رود خوب عمل کرده است.

ترابیان در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا ایران می تواند میزبان مسابقات جام جهانی باشد یا نه؛ گفت: اگر یک عزم ملی باشد و همه وارد ماجرا شوند؛ می توانیم اما اگر این نگاهی که به فوتسال است؛ همچنان باشد؛ نمی توانیم جام جهانی را برگزار کنیم ما خوشبختانه امکانات سخت افزاری برگزاری جام جهانی را دارین می توانیم مسابقات را در ۳ شهر برگزار کنیم اما به شرطی که عزم ملی وجود داشته باشد وهمه کمک کنند و نماینده تام الاختیار شهرداری وزارت ارشاذ؛ وزارت امور خارجه و گمرک باشند چون تیمها باید خیلی را حت وارد ایران شوند و مشکلی در کشورمان برای آنها وجودنداشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز