خبرگزاری کار ایران

قهرمانی جام‌حذفی انگیزه‌ای به تیم‌ها نمی‌دهد؛

درودگر: کمیته‌فوتسال نباید مقابل باشگاه‌ها موضع‌گیری کند / بیکاری شمس یعنی فاجعه!

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۶۲

اینکه شما در دفتر بنشینی و دستور بدهی که نمی‌شود و باید تلاش کنی. اگر آن روز دوندگی نمی‌کردم امروز تیم‌هایی مثل گیتی‌پسند در لیگ فوتسال ایران حضور نداشتند.

رئیس سابق کمیته فوتسال ایران گفت: قهرمانی در جام حذفی انگیزه‌ای برای باشگاه‌ها ایجاد نمی‌کند و به همین دلیل شاهد انصراف اکثر تیم‌ها از این جام هستیم.

صادق درودگر در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: جام حذفی که در فوتبال برگزار می‌شود تیم قهرمان سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را می‌گیرد و به عنوان نماینده ایران به آسیا می‌رود و مطرح می‌شود و درآمد به دست می‌آورند، به همین دلیل تیم‌ها انگیزه بالایی برای شرکت در جام حذفی فوتبال دارند، اما در فوتسال یعنی در لیگی که مسابقات آن پخش نمی‌شود و درآمدی برای باشگاه‌ها ندارد و سقوط و صعود آن فرقی به حال باشگاه‌ها ندارد انگیزه‌ای وجود ندارد تا در جام حذفی با قدرت ظاهر شوند، به همین دلیل شاهد انصراف تیم‌ها از این مسابقات هستیم.

وی افزود: یک روز می‌خواستم استقلال و پرسپولیس را به لیگ فوتسال بیاورم که خطیب و فتح‌الله‌زاده گفتند ما درآمدزایی نداریم تا در فوتسال هم تیمداری کنیم و نمی‌توانیم چنین کاری انجام دهیم اما با صحبت‌هایی که داشتیم در نهایت خبری در پرسپولیس و نظری‌جویباری را در استقلال مسئول آنها گرفتیم و شرایط فوتسال ایران خوب شد. اینکه شما در دفتر بنشینی و دستور بدهی که نمی‌شود و باید تلاش کنی. اگر آن روز دوندگی نمی‌کردم امروز تیم‌هایی مثل گیتی‌پسند در لیگ فوتسال ایران حضور نداشتند.

رئیس سابق کمیته فوتسال ایران اظهار داشت: الان تیم دبیری‌تبریز دارد قهرمان می‌شود اما کمیته فوتسال علیه این باشگاه موضع می‌گیرد و ببیند چه مشکلاتی برای دبیری به وجود می‌آید. کمیته فوتسال اصلاً نباید مقابل باشگاه‌های موضع‌گیری کند چون باشگاه‌ها اساس کار هستند و کمیته فوتسال باید همه باشگاه‌ها را به یک چشم ببیند و مسابقات را در کمال آرامش برگزار کند. ما نباید خود در نقش قاضی نباشیم. وقتی شما رئیس کمیته فوتسال هستی باید قانون حاکم باشد و منیت‌ها را کنار بگذاری.

وی افزود: الان احساس خطر می ‌کنم چون چهره‌ای که در آسیا و جهان داشته‌ایم دچار مشکل شده، البته در آسیا مشکلی نداریم اما در جهان مشکل داریم. از سال ۲۰۰۴ جوانگرایی کردیم و ۱۲ بازیکن جوان و خوب را به تیم ملی آوردیم و تیم ملی امید خیلی خوبی ساختیم تا پشتوانه تیم بزرگسالان شود. این روند باید ادامه پیدا می‌کرد. ما باید ببینیم برای سال ۲۰۱۶ چه برنامه‌ای داریم. باید کیفیت لیگ ما آنقدر خوب باشد که تیم ملی تقویت شود.

درودگر در پایان گفت: در حال حاضر مربیان بزرگی در فوتسال ایران داریم که بیکار نشسته‌اند و همین که حسین شمس بیکار نشسته و در لیگ یک مدیریت می‌کند یعنی فاجعه است. ما باید نسبت به این مسائل دقت و توجه کنیم و خودمان را تخریب کنیم اما باشگاه‌ها را تخریب نکنیم و مثل یک پدر در مجموعه فوتسال تصمیم بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز