خبرگزاری کار ایران

این باخت باید ما را هوشیار کند؛

مرتضایی: باید از باخت مقابل پتروشیمی درس بگیریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۱۴

در هر صورت این مسابقه یک بازی کاملا فنی بود و دو تیم به دور از انجام یک مسابقه هیجانی و احساسی تنها برای برد تلاش می‌کردند.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد گفت: در یک بازی که کیفیت فنی بالایی داشت نتیجه را به حریف واگذار کردیم.

به گزارش ایلنا، مجید مرتضایی پس از باخت ۴ بر ۲ تیمش در مقابل پتروشیمی بندر ماهشهر در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: در مقطعی از مسابقه از حریف خود پیش افتادیم، ولی متاسفانه در نهایت ۳ امتیاز حساس این بازی را از دست دادیم. اگر این ۳ امتیاز را به دست می‌آوردیم قطعا شرایط مطلوب‌تری در جدول رده‌بندی کسب می‌کردیم ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد و مغلوب شدیم.

سرمربی تیم فرش آرا تاکید کرد: باید از این باخت درس بگیریم و امیدوارم این شکست بازیکنانم را هوشیار کرده باشد. استفاده نکردن از فرصت‌ها و عدم تمرکز بازیکنان در حین بازی از مهم‌‌ترین دلایل باخت امروز ما بود، باید در تمرینات مشکلات این بازی را به طور کامل بررسی کنیم. در هر صورت این مسابقه یک بازی کاملا فنی بود و دو تیم به دور از انجام یک مسابقه هیجانی و احساسی تنها برای برد تلاش می‌کردند.

سرمربی تیم فرش آرا تاکید کرد: تیم حریف با استفاده کردن صحیح از موقعیت‌های بدست آمده توانست به خوبی ما را در خانه کنترل کرده و با دست پر از مشهد باز گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز