خبرگزاری کار ایران

تیم دبیری نیاز به حواشی ندارد؛

سفال‌منش: لک تاکتیک نمی‌داند / نیمکت گیتی‌پسند تمرکز تیم خود را برهم زد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۳۴

۸هفته به پایان رقابت‌ها باقی‌ مانده و باید این نکته را اشاره کنم که برای رسیدن به این مکان راه سختی را طی کرده و باید همین روند را ادامه دهیم.

مربی تیم دبیری تبریز گفت: با توجه به موفقیت‌های تیم دبیری بر پایه اصول علمی و تاکتیکی در لیگ برتر، این باشگاه نیازی به حواشی ندارد.

به گزارش ایلنا، شهاب سفال‌منش در مورد بازی این تیم با گیتی پسند اصفهان اظهار داشت: این بازی که بین تیم‌های اول و دوم جدول، یکی از جذاب‌ترین و تاکتیکی ترین بازی‌های این فصل لیگ برتر فوتسال بود و در این بازی ما به اهداف تعیین شده خود دست یافتیم.

وی در مورد عامل موفقیت تیم دبیری گفت: آمادگی جسمانی و روانی و برنامه‌ریزی که از لحاظ تاکتیکی داشتیم به پیروزی تیم منجر شده و در این مسابقه هم شروع خوب و هم پایانی خوبی را داشتیم. در این بازی شاهد افت و خیز زیادی بودیم اما رفتار حرفه‌ای از سوی بازیکنان، مدیریت و کادر مربیان و تماشاگران دبیری در موفقیت این تیم نقش بسزایی داشت.

سفال‌منش تاکید کرد: تیم دبیری در پایان هفته هجدهم با شایستگی تمام در صدر جدول قرار دارد و ما توانسته‌ایم برنامه‌های خود را به خوبی پیاده کرده و و در هر بازی هر وقت اراده کردیم توانستیم بازی را به سود خود تغییر داده و هر وقت نیز نیاز دیدیم به حفظ نتیجه پرداخته و بازی را در کنترل خود حفظ کردیم.

مدرس الیت AFC در پاسخ به اظهارات سرمربی گیتی‌پسند مبنی بر نداشتن برنامه تاکتیکی و تکیه بر حرکات انفرادی در تیم دبیری، گفت: من متاسف هستم مربیان لیگ ما به جای قبول‌کردن اشتباهات خود به دنبال توجیه بوده و شاخص یک مربی موفق این است که ابتدا اشتباهات خود را بپذیرد و در صدد برطرف کردن نقاط ضعف تیمش باشد.

وی ابراز داشت: من نمی‌خواهم در مورد نتایج قبلی گیتی‌پسند اظهارنظر کنم، اما این تیم در مقابل تیم‌های مطرح به مشکل برخورده و با داشتن بیشترین ملی‌پوش حتی در خانه خود برابر تیم های حفاری خوزستان و میثاق تهران مغلوب شدند.

سفال‌منش در پاسخ به اتهامات رضا لک گفت: با تمام احترامی که به کادر فنی تیم گیتی‌پسند قائل هستم باید عنوان کنم یا آنها معنی تاکتیک را نمی‌دانند و یا به دنبال توجیه ناکامی‌های خود هستند. آیا دفاع و ضد حمله تاکتیک نیست؟ آیا دفاع برابر حمله ۵ نفره و زدن گل در این شرایط تاکتیک نیست؟ آیا حفظ توپ و یا بازی ترکیبی تاکتیک به شمار نمی‌روند؟ در طول بازی گیتی‌پسند برابر ما نتوانست مالکیت توپ را در دست داشته باشد و این به دلیل برنامه‌های تاکتیکی تیم ما بود.

مربی تیم دبیری اضافه کرد: مطرح کردن موضوعاتی نظیر این که تیم دبیری استراتژی نداشته و یا یا داور مقصر بود و یا تیم دبیری با خلاقیت فردی به گل رسید تنها نشان از توجیه کادر فنی تیم اصفهانی بوده و تفکری اشتباه است.

سرمربی سابق پتروشیمی تبریز گفت: یکی از وظایف اصلی سرمربی هر تیمی علاوه بر مسائل تاکتیکی کنترل نیمکت است و همانطور که در فیلم بازی نیز مشهود است نیمکت گیتی‌پسند با رفتار غیر حرفه‌ای تمرکز تیم خود را برهم زده بود و در مقابل رفتار حرفه‌ای خیل تماشاگران دبیری تبریز شاهد بودیم کوچک‌ترین توهینی به تیم حریف نشده و تماشاگران فقط به تشویق تیم خود پرداختند.

سفال‌منش با وجود برتری ۸ امتیازی تیمش هنوز کار تیم دبیری را برای قهرمانی تمام نشده ندانسته و خاطرنشان کرد: ۸ هفته به پایان رقابت‌ها باقی‌مانده و باید این نکته را اشاره کنم که برای رسیدن به این مکان راه سختی را طی کرده و باید همین روند را ادامه دهیم. بازیکنان تیم دبیری نشان دادند مرد روزهای سخت هستند و شایستگی قهرمانی در لیگ برتر فوتسال را دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز