خبرگزاری کار ایران

بازگشت مثلثقدرت تیم تبریزی؛

پخش زنده بازی دبیری‌تبریز با گیتی‌پسند اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۰۹

در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم دبیری‌تبریز در دیداری حساس جمعه ۴ بهمن میزبان گیتی پسند اصفهان است.

تیم فوتسال دبیری تبریز برخلاف ۳ بازی گذشته خود با تمام بازیکنانش به مصاف گیتی‌پسند اصفهان می‌رود.

به گزارش ایلنا، در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم دبیری‌تبریز در دیداری حساس جمعه ۴ بهمن میزبان گیتی‌پسند اصفهان است. در این بازی برخلاف ۳ بازی قبلی تیم دبیری بازیکن محرومی نداشته و مصدومان این تیم نیز به این بازی خواهند رسید.

در تیم امسال دبیری تبریز تمامی بازیکنان ستاره بوده و در موفقیت‌های تیم سهم داشتند، اما ۳ بازیکن تیم دبیری که بیشترین گل را نیز به ثمر رسانده‌اند، نقش بیشتری نسبت به سایرین داشتند. وحید شمسایی، جواد اصغری‌مقدم و فرهاد فخیم در مجموع ۴۰ گل از ۷۶ گل زده تیم دبیری را به ثمر رسانده‌اند که بیش از نیمی از گل‌های زده است.

در اولین بازی دور برگشت برابر هلال‌احمر فرهاد فخیم ۳ اخطاره شده و بازی تیم دبیری در مشهد برابر فرش‌آرا را از دست داد. در بازی با فرش‌آرا نیز وحید شمسایی با گرفتن کارت زرد بازی حساس تیمش برابر شهرداری را از دست داد و بالاخره جواد اصغری‌مقدم نیز در بازی شهرداری ۳ اخطاره شده و غایب بزرگ بازی دبیری مقابل عملیات غیر صنعتی ماهشهر بود. حالا بعد از ۳ بازی تیم دبیری مقابل گیتی‌پسند هیچ بازیکن محرومی نداشته و با تمام قوا به مصاف تیم رده دوم جدول خواهد رفت.

بنابر اعلام فرزین دبیری مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز بازی تیم‌های دبیری تبریز با گیتی‌پسند اصفهان به صورت زنده از شبکه سهند پخش خواهد شد.

وی افزود: همچنین در حال رایزنی هستیم تا این بازی که حساس ترین بازی دور برگشت می باشد، از یکی از شبکه های سراسری نیز به صورت مستقیم پخش گردد. تا کنون بازی تیم های دبیری تبریز با حفاری خوزستان و شهرداری تبریز به صورت زنده روی آنتن رفته و بازی‌های حساس این تیم برابر شهید منصوری قرچک و میثاق تهران که در تبریز برگزار می‌شود، نیز تحت پوشش تلویزیونی قرار گرفته و برای علاقمندان این رشته به صورت زنده پخش خواهد شد.

تیم فوتسال دبیری تبریز ساعت ۱۷/۳۰ روز جمعه ۴ بهمن در سالن علوم پزشکی تبریز میزبان تیم گیتی پسند اصفهان است. در پایان هفته هفدهم تیم دبیری تبریز با ۴۳ امتیاز در مکان اول جدول قرار دارد و گیتی پسند نیز با ۳۷ امتیاز تیم دوم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز