خبرگزاری کار ایران

هفته هفدهم لیگ‌برتر فوتسال؛

ادامه صدرنشینی دبیری‌تبریز / پیروزی سخت گیتی‌پسند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۱۹

هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران عصر امروز با برگزاری ۷ مسابقه پیگیری شد که در پایان تیم دبیری تبریز با کسب یک پیروزی دیگر همچنان صدرنشین بازی‌ها باقی ماند.

هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران عصر امروز با برگزاری ۷ مسابقه پیگیری شد که در پایان تیم دبیری تبریز با کسب یک پیروزی دیگر همچنان صدرنشین بازی‌ها باقی ماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران عصر امروز از ساعت ۱۵ امروز با دیدار راه‌ساری و زمزم اصفهان آغاز شد که در این دیدار اگرچه راه‌ساری با نتیجه یک بر ۳ مقابل زمزم اصفهان نتیجه را واگذار کرده بود ولی این مسابقه به دلیل جنجال تماشاگران ناتمام ماند که این تصمیم به دستور ناظر بازی اتخاذ شد. برای تیم زمزم احسان زحمتکش، حسین کسایی و سعید کلبادی‌نژاد(گل به خودی) گلزنی کردند. تک گل‌ تیم راه را نیز محمدرضا کرد به ثمر رساند.

در دیگر بازی و از ساعت ۳۰:۱۵ تیم پتروشیمی ماهشهر مقابل دبیری تبریز قرار گرفت که با حسال ۴ بر ۲ مقابل نماینده تبریز شکست خورد. فرهاد فخیم(سه‌گل) و وحید قاسمی برای دبیری گلزنی کردند.

از ساعت ۱۵:۴۵ نیز تیم ماهان تندیس قم با نتیجه ۶ بر ۴ تأسیسات دریایی تهران را مغلوب کرد. محمد کرمانی، وحید قاسمی(دوگل)، علی ابراهیم‌بیگی، ابوالقاسم عروجی و فرهاد فرامرزی برای ماهان گل زدند و ابوالقاسم عروجی(گل به خودی)، محمود قاضی، علی شیر افکن و محمد بیضایی‌نژاد گلزنان تیم تاسیسات دریایی بودند.

از ساعت ۱۶ نیز تیم های شهید منصوری قرچک و شهرداری‌ساوه به مصاف هم رفتند که نتیجه این دیدار ۴ بر یک به سود منصوری خاتمه یافت. علی رهنما(۳گل) و اسماعیل وطن‌خواه برای منصوری گل زدند و بلباسی برای ساوه گل زدند.

همزمان با این بازی تیم میثاق تهران با نتیجه ۲ بر ۶ مقابل حفاری خوزستان شکست خورد. مجید رئیسی(گل به خودی)، مهران عالیقدر، حسن فهیمی، مجتبی مریدی‌زاده(۲گل) و فرهاد توکلی(حفاری) برای تیم حفاری موفق به گلزنی شدند. دو گل میثاق نیز توسط مجید حاجی‌بنده به ثمر رسید.

اما از ساعت ۳۰:۱۷ تیم فرش آرا مشهد به مصاف شهرداری تبریز رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید. ابراهیم حاجتی تک گل تیم فرش‌آرا را وارد دروازه تبریزی‌ها کرد. افشین سپه نیز برای شهرداری گل تساوی‌بخش را به ثمر رساند.

بالاخره در آخرین دیدار این هفته، تیم گیتی‌پسند اصفهان به مصاف هلال‌احمر تبریز رفت که این دیدار زیبا و پر گل در نهایت با نتیجه جالب توجه ۸ بر ۷ به سود اصفهانی‌ها به پایان رسید. گل‌های گیتی‌پسند را مهدی جاوید(۳گل) و سعید تقی‌زاده(۲گل)، فرشاد شارقی(۳گل) به ثمر رساندند و برای هلال‌احمر نیز هادی بافنده، احمد صفری، شهرام شریف‌زاده(۴گل) گلزنی کردند.

با نتایجی که عصر امروز رقم خورد دبیری تبریز با ۴۳ امتیاز همچنان تیم پیشتاز رقابت‌ها است و گیتی‌پسند هم با کسب این پیروزی با ۳۷ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت. حفاری نیز با ۳۵ امتیاز تیم سوم جدول است. در انتهای جدول نیز راه ساری با ۵ امتیاز قرار دارد.

نتایج کامل دیدارهای هفته هفدهم به این شرح است:

راه ساری یک - زمزم اصفهان ۳(نیمه تمام ماند)

گل‌ها: احسان زحمتکش، حسین کسایی، سعید کلبادی‌نژاد(گل به خودی) برای زمزم و محمدرضا کرد(راه ساری)

پتروشیمی ماهشهر ۲ - دبیری تبریز ۴

گل‌ها: فرهاد فخیم(۳گل) و وحید قاسمی برای دبیری

ماهان تندیس قم ۶ - تأسیسات دریایی تهران ۴

گل‌ها: محمد کرمانی - وحید قاسمی(۲گل) - علی ابراهیم بیگی، ابوالقاسم عروجی، فرهاد فرامرزی برای ماهان و گل به خودی(عروجی)، محمود قاضی، علی شیرافکن، محمد بیضایی‌نژاد برای تاسیسات دریایی

شهید منصوری قرچک ۴ - شهرداری ساوه یک

گل ها: علی رهنما(۳گل)، اسماعیل وطن‌خواه(منصوری) و بلباسی(ساوه)

میثاق تهران ۲ - حفاری خوزستان ۶

گل‌ها: مجید رئیسی(گل به خودی) - مهران عالیقدر – حسن فهیمی – مجتبی مریدی‌زاده(۲گل) - فرهاد توکلی(حفاری)

مجید حاجی‌بنده ۲گل(میثاق)

فرش آرا مشهد یک - شهرداری تبریز یک

گل‌ها: ابراهیم حاجتی(فرش‌آرا) – افشین سپه(شهرداری تبریز)

گیتی پسند اصفهان ۸ – هلال احمر تبریز ۷

گل‌ها: مهدی جاوید(۳ گل) – سعید تقی زاده دو گل، فرشاد شارقی(۲گل)(گیتی پسند)، شهرام شریف زاده(۴گل)، هادی بافنده، احمد صفری(هلال احمر تبریز)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز