خبرگزاری کار ایران

ما منتظر بازگشت خسوس هستم؛

افتخاری: نیاز داریم با تیم‌های قوی بازی کنیم حتی اگر ببازیم

کد خبر : ۱۳۲۳۹۵

زمان برگزاری اردوها هنوز مشخص نیست و ما منتظر بازگشت خسوس از کشورش هستیم تا زمان اردوهای تدارکاتی مشخص شود.

سرپرست کمیته فوتسال درباره برگزاری اردوهای تدارکاتی و همچنین دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتسال به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، سید رضا افتخاری گفت: به دلیل شرایط آب و هوایی ویتنام با جزیره کیش، قصد داریم تا اردوهای تیم ملی را در این جزیره برگزار کنیم اما زمان برگزاری اردوها هنوز مشخص نیست و ما منتظر بازگشت خسوس از کشورش هستیم تا زمان اردوهای تدارکاتی مشخص شود.

سرپرست کمیته فوتسال درباره خصوص حضور لژیونرها در اردوهای گفت: اگر باشگاه‌هایشان تعطیل باشد و در مسابقات لیگ نباشند می‌توانند در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند در غیر این صورت چند روز مانده تا بازی‌های تیم ملی در جام ملت‌های آسیا، به اردو ملحق می‌شوند.

وی در پایان گفت: برای بازی‌های تدارکاتی در حال مذاکره هستیم و منتظر تقویم بازی‌های‌شان هستیم تا با فراهم شدن شرایط بازی‌ها با تیم‌هایی از اوکراین، اسپانیا و کرواسی بازی داشته باشیم. تیم ملی فوتسال نیاز دارد تا با تیم‌های قوی بازی کنیم حتی اگر ببازیم چراکه تیم ملی تجربه کسب می‌کند و ما هدف‌مان سازندگی و کسب بیشترین تجربه برای بازیکنان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز