خبرگزاری کار ایران

راه طولانی برای قهرمانی داریم؛

شمسایی: به قهرمان نیم‌فصل جام نمی‌دهند / زمزم را دست‌کم نمی‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۹۶

خوشبختانه تمامی مصدومیت‌های بازیکنان تیم برطرف شده و تنها امید ابراری‌نیا دوران نقاهت خود را سپری می‌کند و امیدوارم وی نیز از نیم فصل دوم در اختیار تیم باشد.

سرمربی تیم دبیری تبریز گفت: صدرنشینی تیم دبیری تنها با وحید شمسایی نبوده و با تلاش تمامی افراد باشگاه حاصل شده است.

به گزارش ایلنا، وحید شمسایی گفت: از روز اول تاکید کردم ما یک گروه هستیم و نباید تمام موفقیت‌ها به نام وحید شمسایی ثبت شود و نقش امیر شمسایی و شهاب سفال‌منش در موفقیت‌های تیم بسیار است و بدون آنها امروز در چنین جایگاهی قرار نداشتیم.

وی در مورد بازی تیمش مقابل شهرداری ساوه گفت: مقاومت تیم مهمان کاملا طبیعی بود، زیرا مقابل یکی از مدعیان قرار گرفته بود و همه تیم‌ها در بازی مقابل تیم‌های صدرنشین از انگیزه بالایی دارند.

شمسایی گفت: مربی تیم شهرداری ساوه از بزرگان فوتسال کشور بوده و خود در دوره بازیگری ستاره فوتسال ایران بود و خصوصیات تیم‌های تحت هدایت وی جوانی و دونده بودن است، اما ما با استفاده از تجربه خود موفق به پیروزی مقابل تیم شهرداری‌ساوه شدیم. بازیکنان تیم دبیری با تمام وجود و با قلب و روح خود بازی کرده و من بابت تلاش آنان کمال تشکر را دارم.

شمسایی با تشکر از تماشاگران تیمش گفت: من معتقد هستم در تشویق‌ها نباید به افراد بی احترامی شود و تماشاگران تیم دبیری در طول بازی به تشویق تیم خود پرداخته و نشان دادند از فرهنگ بالایی برخوردار بوده و بهترین تماشاگران ایران هستند و من حتی زمانی که با پیراهن سایر تیم‌ها به تبریز آمدم، هیچ‌وقت از سوی تماشاگران این شهر مورد بی‌احترامی و توهین قرار نگرفتم.


وی با ابراز خرسندی از صدرنشینی تیمش گفت: هنوز تا پایان مسابقات و کسب قهرمانی راه طولانی در پیش است و آخر شاهنامه خوش است.

شمسایی در مورد نزدیک شدن تیمش به قهرمانی نیم فصل گفت: با وجود اینکه از صدرنشینی تیم خوشحالم، اما باید عنوان کنم به قهرمان نیم فصل جامی داده نمی‌شود و تمام تلاش تیم باید برای قهرمانی در پایان فصل متمرکز باشد. امروز استراحت داشته و تنها استخر خواهیم رفت و از فردا تمرینات تیم برای بازی بعدی آغاز خواهد شد.

سرمربی تیم دبیری تبریز گفت: خوشبختانه تمامی مصدومیت‌های بازیکنان تیم برطرف شده و تنها امید ابراری‌نیا دوران نقاهت خود را سپری می‌کند و امیدوارم وی نیز از نیم فصل دوم در اختیار تیم باشد.

وی افزود: با اتمام محرومیت من و همچنین بازگشت فرهاد فخیم که به دلیل ایام سوگواری سالار شهیدان و حضور در مراسم‌ها به وی اجازه مرخصی در دو بازی داده بودیم، تیم ما کامل شده و با تمام قوا به مصاف حریفان خواهیم رفت.


شمسایی در مورد حریف بعدی تیمش عنوان کرد: تیم زمزم نماینده دیگر شهر اصفهان است که بازیکنان خوبی دارد و دو هفته است که حسین افضلی از مربیان خوب فوتسال کشور به کادر فنی این تیم اضافه شده و شرایط بازی با این تیم سخت است. نباید این تیم را به سبب جایگاهش دست‌کم گرفت و قطعا با برنامه و برای پیروزی به مصاف این تیم اصفهانی خواهیم رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز