خبرگزاری کار ایران

کار سختی برای پشتوانه‌سازی داریم؛

مظفر: نبود تیم‌های پایه به فوتسال ضربه بزرگی می‌زند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۴۵

با توجه به محدود بودن زمان حضور روسیه ما فقط می‌توانیم یک بازی را انجام دهیم و یک بازی را هم فقط می توانیم آنالیز کنیم و بازیکنان به یک شناخت نسبی از این تیم برسند.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، شهرزاد مظفر درباره برگزاری اردوی تدارکاتی و رقابت با تیم ملی فوتسال روسیه گفت: چند مرحله اردوی تدارکاتی را برگزار کردیم تا بازیکنان آماده رقابت با تیم ملی فوتسال روسیه باشند. تیم ملی یک دیدار دوستانه خواهد داشت تا ما بتوانیم در تک دیدار تدارکاتی مشکلات تیم را آنالیز کنیم.

وی افزود: با توجه به محدود بودن زمان حضور روسیه ما فقط می‌توانیم یک بازی را انجام دهیم و یک بازی را هم فقط می توانیم آنالیز کنیم و بازیکنان به یک شناخت نسبی از این تیم برسند.

مظفر از اعلام طرح استعدایابی در رده‌های پایه در برنامه خود اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه فوتسال بانوان در رده‌های پایه هیچ تیمی ندارد و تنها در باشگاه‌ها نیز تیم در رده بزرگسالان است، قصد داریم با هزینه‌ای مناسب و اجرایی کردن طرح استعدادیابی آینده فوتسال را بسازیم. معتقدم نبود تیم‌های پایه، به فوتسال ضربه بزرگی می‌زند و ما برای استعدایابی و پشتوانه‌سازی تیم‌های ملی کار سختی داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر