خبرگزاری کار ایران

هیچ بازیکنی با فالکائو قابل قیاس نیست؛

شمس: خسوس راه را گم کرده / او قدرت اداره تیم بزرگ ایران را ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۱۲

شنیده می‌شود که نمی‌خواهند قرارداد خسوس را تمدید کنند و اگر چنین تصمیمی دارند، خیلی سریع این کار انجام شود تا نفر بعدی برای جام ملت‌های سال بعد و جام جهانی ۲۰۱۶ بتواند تیم خوبی را آماده و روانه مسابقات کند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: عملکرد تیم ملی فوتسال در گرند پریکس فقط مقابل پاراگوئه قابل قبول بود.

حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تیم ملی ایران مقابل برزیل بد باخت چون فاصله ما و برزیل به یک و دو گل رسیده بود، اما ۷ بر ۲ برابر این تیم باختیم. مقابل روسیه هم نتیجه خیلی بدی گرفتند چون چند ماه قبل ما در روسیه مقابل این تیم مساوی کرده بودیم، آرژانتین ضعیف‌ترین تیمش را به مسابقات آوره بود و ۱۱ بر یک به برزیل باخت اما ما مقابل آرژانتین ۲ بر ۲ مساوی کردیم که خیلی بد بود. ما ژاپن را در گرند پریکس بردیم که به همه باخت و هشتم شد.

وی افزود: به نظر من خسوس راه را گم کرده، چون او دم از جوانگرایی می زند اما بازیکن ۳۶ و ۳۴ ساله را با خود به این مسابقات برده بود. او می‌گوید ما برای مسابقات جهانی ۲۰۱۶ آماده می‌شویم اما هر سری یک ترکیب جدید را در زمین می‌گذارد. اگر قرار است خسوس تا ۲۰۱۶ در تیم ملی ایران بماند، باید یک ترکیبی را در نظر بگیرد و از الآن آماده این مسابقات مهم کند، پس بازیکنی که ۳۶ سالش است، نمی‌تواند ۳ سال دیگر برای تیم ملی در مسابقات جهانی باز کند.

وی ادامه داد: باید میانگین سنی تیم ملی پایین بیاید و با این لیگ بسیار خوبی که در ایران داریم، انجام این کار خیلی راحت است. البته شنیده می‌شود که نمی‌خواهند قرارداد خسوس را تمدید کنند و اگر چنین تصمیمی دارند، خیلی سریع این کار انجام شود تا نفر بعدی برای جام ملت‌های سال بعد و جام جهانی ۲۰۱۶ بتواند تیم خوبی را آماده و روانه مسابقات کند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال اظهار داشت: با توجه به اینکه خسوس دو سال کنار تیم ملی ما است، هنوز ترکیب تیمش را نشناخته و نشان داده قدرت اداره تیم بزرگی مثل ایران را ندارد. بسیاری از مربیان بزرگ داخلی مثل ناصر صالح، علی افضلی، حسین افضلی، علی صانعی و محمود خوراکچی می‌توانند تیم ملی را به خوبی هدایت کنند.

شمش در پایان در پاسخ به این سوال که چرا فالکائو ۳۶ ساله هنوز در تیم ملی فوتسال برزیل بازی می‌کند اما از وحید شمسایی در ترکیب تیم ملی استفاده نمی‌شود، گفت: فالکائو با هیچ بازیکنی در دنیا قابل مقایسه نیست و او را به بازیکنان دیگر ربط ندهید. فالکائو یک بازیکن استثنایی است و نمی‌توانیم بگوییم چون او در برزیل باز می‌کند بقیه ۳۹ ساله‌ها هم باید در فوتسال باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز