خبرگزاری کار ایران

از داوری‌ها لطمه خورده‌ایم؛

ابطحی: بعد از تعطیلات متفاوت ظاهر می‌شویم / از شهرداری‌ساوه راضی نیستم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۲۱

تیم‌های من همیشه جزو صدرنشینان لیگ بوده‌اند و در تعطیلات لیگ مشکلات را برطرف کرده و متفاوت ظاهر خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: از روند و نتایج تیمم راضی نیستم.

سیدمهدی ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در حال حاضر از ۵ بازی تنها ۵ امتیاز گرفته‌ایم و در رده دهم جدول هستیم که از روند و نتایج تیمم راضی نیستم. این مسئله را هم باید بگویم که ما تیم را عوض کرده‌ایم و مجموعه جدیدی را روانه مسابقات کردیم.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه متذکر شد: ما تیم را جوان و بومی کرده‌ایم و از این لحاظ راضی هستیم اما از نتایج راضی نیستم. البته ۴ بازیکن را به دلیل مصدومیت و محرومیت از دست دادیم اما چون روند کار خوب است، شرایط ما رفته رفته بهتر می‌شود. ما در ۴ بازی جلو بودیم و عقب افتادیم که به خاطر جوانی بازیکنان‌مان است.

وی در مورد بازی بعدی تمیش گفت: ما این هفته به مصاف زمزم اصفهان در خانه حریف خواهیم رفت. زمزم تا الان خوب نتیجه نگرفته و در زمین آنها بازی می‌کنیم. به هر حال از نظر بازیکن مشکلاتی داریم که اگر ۵۰ درصد این مشکلات حل شود، می‌توانیم با برد از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه همچنین خاطرنشان کرد: برای مسئولین شورای شهر ساوه و هیئت مدیره باشگاه خیلی مهم است که از بازیکنان بومی استفاده کنیم و آنها راضی هستند اما خودم راضی نیستم چون تیم‌های من همیشه جزو صدرنشینان لیگ بوده‌اند و در تعطیلات لیگ مشکلات را برطرف کرده و متفاوت ظاهر خواهیم شد.

ابطحی در پایان گفت: ما در بازی‌های قبل از داوری لطمه خورده‌ایم و مطمئنا از داوری‌ها راضی نیستیم، اما سطح لیگ با سال‌های گذشته متفاوت است و یکسری از تیم‌ها بهتر کار کرده‌اند و یکسری از تیم‌های قوی هم ضعیف شده‌اند. هر چه تعداد تیم‌های خوب در لیگ بهتر باشد، سطح لیگ بالاتر می‌رود و باید کاری کنیم تا فاصله تیم‌ها کمتر شود تا لیگ بهتری را شاهد باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر