خبرگزاری کار ایران

اقدام عجیب تیم اسپانیایی؛ والنسیا به جای پول به بازیکنانش سفته می‌دهد!

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۵۰۷

اگر تصور می‌کردید تابستان پرآشوب والنسیا با انتقال‌های فاجعه‌بار دنی پارخو و فرانسیس کوکلان به ویارئال به پایان می‌رسد، در اشتباه بوده‌اید.

به گزارش ایلنا، آنها حالا توان پرداخت دستمزد به بازیکنان‌شان را ندارند و به آنها پیشنهاد داده‌اند به جای پول، سفته بگیرند! کوکلان و پارخو دو نفر از پردرآمدترین بازیکنان والنسیا بودند و گفته می‌شود به‌دلیل مشکلات مالی فروخته شده‌اند. والنسیا در وام گرفتن برای پرداخت دستمزد بازیکنانش هم مشکل داشته است.

 

در نتیجه باشگاه به بازیکنانش پیشنهاد داده سفته بگیرند تا به این ترتیب تضمین شود در آینده دستمزدشان پرداخت خواهد شد، هرچند این کار با مخالفت بازیکنان روبه‌رو شده است. اینما ایبانیس که مدیر مالی باشگاه است، روز دوشنبه با بازیکنان دیداری داشته و پیش از تمرین به آنها گفته باشگاه در وضعیت مالی نامساعدی قرار دارد. آنیل مورتی، رئیس باشگاه در این جلسه حضور نداشته و همین باعث خشم بازیکنان شده است. آنها از این ناراضی‌اند که طبق این سفته‌ها، پول بازیکنان تا یک سال بعد به حساب آنها واریز خواهد شد. البته مقامات والنسیا به بازیکنان گفته‌اند دچار مشکل اداری شده‌اند و باشگاه می‌تواند پول بازیکنان را تا یک ماه دیگر بپردازد.

 

به بازیکنان گفته شده والنسیا با یک مؤسسه مالی به توافق رسیده و اگر بازیکنی بخواهد مبلغ سفته‌اش را زودتر از تابستان سال بعد دریافت کند، می‌تواند به سراغ این مؤسسه برود. البته والنسیا در این حالت باید سود این وام را بپردازد. تردیدهای زیادی درباره این سفته‌ها مطرح شده است، اما باشگاه به بازیکنان اعلام کرده این کار کاملاً طبیعی است. اوضاع برای خاوی گراسیا، مربی تیم دشوار شده و او باید تیمش که از نظر کیفی افت کرده و انگیزه ندارد را به فرم خوب برگرداند. گراسیا از بازیکنان خواسته سخت تلاش کنند مشکلات خارج میدان را به داخل میدان نیاورند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز