خبرگزاری کار ایران

علیرضا اکبرپور:

سوء‌تفاهم باعث محرومیت‌های استقلال شد/ استقلال کار آسانتری در دربی دارد

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۴۸۶

پیشکسوت استقلال مدعی است این تیم شرایط بهتری برای پایان خوب در این فصل پیش رو دارد.

به گزارش ایلنا، استقلال در شرایط بحرانی به‌سر می‌برد. تنها یک مساوی کافی بود تا شیرازه این تیم کاملاً از هم بپاشد. فردای بازی استقلال و پیکان دو بازیکن از این تیم اخراج شدند و روز دوشنبه کمیته انضباطی آنها برگزار شد، روز گذشته هم استقلالی‌ها با مصدومیت دو بازیکن کلیدی خود در شوک بزرگی فرو رفتند. حالا در آستانه بازی حساس استقلال (بازی آخر فصل) و همچنین دربی کادر فنی استقلال نمی‌دانند کریمی و چشمی را در اختیار دارند یا خیر؟ در چنین شرایطی بیش از هر وقت دیگر فرهاد مجیدی تحت فشار است. علیرضا اکبرپور، مهاجم سابق استقلال اما نگاه خوشبینانه‌‌ای به ماجراهای فعلی دارد.

با توجه به اینکه استقلال مقابل پیکان متوقف شد، همه چیز در مورد این تیم به هفته آخر کشیده شد. نظرتان در خصوص بازی استقلال و شاهین چیست؟

روی کاغذ بازی آسانی است، اما حریف استقلال می‌آید تا از حیثیتش دفاع کند و همین کار استقلال را سخت می‌کند. استقلال می‌توانست در بازی با پیکان همه چیز را تمام کند ولی کار را به هفته پایانی کشاند. امیدوارم در این بازی استقلال برنده شود تا سهمیه آسیا را بگیرد.

استقلال برای این بازی علی کریمی و چشمی را به‌دلیل مصدومیت ندارد!

این معضل از ابتدای فصل برای استقلال بوده و از این لحاظ ضربه خورده است، اما وقتی تیمی بسته می‌شود فکر این روزها را می‌کند و جایگزینی برای بازیکنان مصدوم و محرومش دارد.

تساوی مقابل پیکان، تیم استقلال را به‌هم ریخت. دو بازیکن محروم شدند و این محرومیت در آستانه بازی دربی به ضرر استقلال خواهد بود!

این شرایط برای تیم‌ها خواهد بود. مشکل خاصی نیست. معمولاً یکسری سوء‌تفاهمات این مسائل را  به وجود می‌آورد و نباید خیلی به آن پرداخت. ما پیشکسوتان نباید به  این مسائل دامن بزنیم. در این شرایط استقلال به آرامش نیاز دارد تا سهمیه آسیا را در لیگ برتر بگیرد و در جام حذفی قهرمان شود.

بعد از بازی با شاهین، استقلال در جام حذفی باید به مصاف پرسپولیس برود. طی روزهای اخیر پرسپولیسی‌ها در مورد داوری جو بدی را علیه استقلال راه انداختند! نظرتان در این خصوص چیست؟

من پیشنهاد می‌دهم داوری از ابتدای فصل تا حالا را برای همه تیم‌ها مرور کنند تا مشخص شود چه تیم‌هایی تاکنون آسیب دیده‌اند. باید در فوتبال مردانه بجنگنند و حرف‌های‌شان را وسط زمین بزنند نه قبل از بازی برای حریف حاشیه درست کنند.

فکر می‌کنید استقلال می‌تواند در دربی برنده شود؟

به هر حال بازی جام حذفی است و باید یک تیم برنده شود. استقلال سرتر از پرسپولیس است و این تیم در دربی برنده می‌شود.

با توجه به نتایجی که تاکنون کسب شده فکر می‌کنید فرهاد مجیدی فصل بعد هم باید در استقلال بماند؟

هنوز بازی‌ها باقی مانده و باید دید نتیجه کار با مجیدی چه می‌شود و بعد در مورد ماندن و نماندن او صحبت کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز