خبرگزاری کار ایران

محرمی: بوندسلیگا رویای من است / دوست داشتم شبیه علی کریمی و علی دایی باشم

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۳۳۹

مدافع ایرانی تیم دینامو زاگرب اعلام کرد حضور در بوندسلیگای آلمان یکی از اهداف رویارویی اوست.

به گزارش ایلنا، صادق محرمی، ستاره ایرانی تیم دینامو زاگرب کرواسی با سایت vecernji درباره شرایط تیمش، آرزوی کودکیرو همینطور تمجید ویژه سرمربی هایدوک صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید:

صادق درباره بازی دربی و عملکرد خودت صحبت کن.

من گزینه مناسبی نیستم که بخواهم درباره عملکرد خودم صحبت کنم. باید یک شخص دیگری این کار را انجام بدهد. سرمربی به من گفت که خوب عمل کردم و این بهترین چیز برای من بود.

سرمربی هایدوک گفته بود محرمی با کیفیتی که دارد باید در بارسلونا بازی کند.

من این جمله را از سرمربی هایدوک شنیدم و درباره آن فکر کردم. من تمام تلاشم را انجام خواهم داد. وقتی شما چنین جملاتی را می‌شنوید مطمئنا احساس خوبی دارد. این بدان معنی است که شما کارتان را خوب انجام داده‌اید.

به نظرت قهرمانی این فصل برای شما رزرو شده است؟

ما با ۱۷ امتیاز بیشتر در صدر جدول ایستاده ایم و این یک مزیت بزرگ برای باشگاه دینامو است اما نباید مغرور شویم، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم در پایان چه اتفاقی خواهد افتاد. اگر ما یک چالش را حل کنیم مطمئنا چالش‌های زیادی پیش رو خواهد بود.

برنامه های تو برای آینده چیست؟

 - همیشه بوندس لیگا را به عنوان مقصد نهایی رویایی می‌دیدم، اما مسابقات و تمرین‌های زیادی برای رسیدن به آن لیگ وجود دارد.  برای ورود به آن محیط باید عرق زیادی ریخته شود و زحمت بکشید. بیایید قدم به قدم برویم بنابراین خواهیم دید که ما را به کجا می‌برد.

چه کسی در جوانی الگوی فوتبال تو بود؟

بازیکنان بسیار خوبی در ایران وجود داشتند، اما بگذارید فقط بگوییم همه رویای علی دایی شدن یا علی کریمی شدن را در سر داشتند.

چگونه زاگرب و کرواسی را دوست داری؟

 - شهر و کشوری زیبا.  شما یک ساعت و نیم رانندگی تا دریا دارید ، قبل از اینکه به کوه برسید. شهر زیباست، مردم صمیمی هستند و من هم مورد استقبال خوبی قرار گرفته‌ام. به همه توصیه می‌کنم اینجا بیایند.

- من بعد از بازی‌ها پیام های زیادی دریافت می کنم، اما متاسفانه به تمام آنها نمی.توانم جواب بدهم چرا که خودش یک یا دو روز زمان می‌برد یا باید دو نفر را برای انجام این کار درگیر کنم. ایران یک کشور بزرگ است، مردم فوتبال را خیلی دنبال می کنند، به همین دلیل بازیکنان زیادی وارد این راه می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز