خبرگزاری کار ایران

نیازمند: کلین شیت در بازی اول خیلی برایمان مهم بود/ می‌دانیم چقدر بازی سختی داریم

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۳۷۶

گلر سپاهان در مورد دیدار با العین و تقابل با السد صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، پیام نیازمند گلر سپاهان در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر السد به همراه امیرقلعه نویی در کنفرانس خبری شرکت کرد و به زبان انگلیسی در رابطه با بازی روز آینده صحبت کرد: اول از همه اینکه ما به صورت کامل آماده بازی روز آینده هستیم. ما در بازی با السد نتیجه خوبی گرفتیم ولی آن مسابقه مربوط به گذشته است و تنها 24 ساعت برای آن شادی کردیم و بعد از آن تمام تمرکزمان را روی بازی با السد گذاشته ایم.

 

گلر ملی پوش سپاهان که در رشته زبان انگلیسی تحصیل می کند، ادامه داد: بازی سختی داریم و می دانیم چقدر می‌تواند دشوار باشد، چون در گروه ما همه تیم ها سخت هستند. می دانیم السد تیم خوبی است ولی بازیکنان تیم ما هم در اصفهان خیلی خوب هستند. همانطور که مربی گفت ما هم سپاهان هستیم و بازیکنان با تجربه و جوان خوبی داریم. ما با تمام تمرکز ذهن  و بدنمان را طی هفته گذشته برای این مسابقه آماده کرده ایم و حالا اجازه بدهید ببینیم در بازی روز آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

خبرنگاری ایرانی از نیازمند در رابطه با اولین حضور آسیایی و اولین کلین شیت مقابل العین پرسید و اینکه فکر می کند کدام بازیکن السد روز آینده خطرناک تر خواهد بود. دروازه بان سپاهان در پاسخ به این سوال بیان کرد: برای ما خیلی مهم بود که این بازی ها را با بسته نگه داشتن دروازه‌مان شروع کنیم. خدا را شکر می کنیم که کل تیم دست به دست هم داد. دوست داشتم شروع قوی ای در این مسابقات داشته باشم و خدا را شکر با حمایت کل تیم این اتفاق افتاد و تیممان دروازه را بسته نگه داشت. در بازی فردا السد بازیکنان خیلی خوبی در تیم دارد. کل تیم تلاش می کند که مانند بازی اول بدون اشتباه عمل کنیم و مانند بازی اول دروازه مان را بسته نگه داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز