خبرگزاری کار ایران

این استقلال پتانسیل قهرمانی را دارد

محمدی: حرمت‌ها بین استرا و مسئولان استقلال شکسته شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۵۱۴

دروازه‌بان سابق تیم استقلال گفت: مربی و بازیکن خارجی عاشق چشم و ابروی ما ایرانی‌ها نیست که بیاید در غربت کار کند و پولش را هم دیر به دیر بگیرد.

به گزارش ایلنا، محمد محمدی دروازه‌بان سابق تیم استقلال می‌گوید مربیان و بازیکنان خارجی برای پول به ایران می‌آیند و وقتی دستمزد آنها عقب می‌افتد واکنش نشان می‌دهند. محمدی همچنین معتقد است اگر استقلال شرایطش مناسب شود می‌تواند مدعی اصلی قهرمانی باشد.

استقلال این روزها از شرایط خوبی برخوردار نیست؟

حرف شما درست است استقلال باید هر چه زودتر به شرایط خوب یک ماه پیش خود بازگردد زیرا که اگر همین طور امتیاز از دست بدهد در نیم فصل دوم و در کوران بازی‌ها شرایطش سخت‌تر خواهد شد.

با رفتاری که استراماچونی با استقلال انجام داد موافق هستید؟

به هر حال ایشان یک مربی حرفه‌ای است و تمام قوانین بین المللی را می‌داند. مربی و بازیکن خارجی عاشق چشم و ابروی ما ایرانی‌ها نیست که بیاید در غربت کار کند و پولش را هم دیر به دیر بگیرد. او کارش را انجام می‌دهد و پولش را هم به موقع می‌خواهد. او چند بار به مدیران استقلال پیغام داده بود که شاید اتفاقات بدی بیفتد اما ظاهرا آنها زیاد برایشان حرفهای استراماچونی مهم نبود در نهایت هم استقلال به وعده‌اش عمل کرد.

به نظرتان وی دوباره به ایران بازمی‌گردد؟

با این اتفاقاتی که افتاد و حرمت‌ها بین وی و مسئولان استقلال شکسته شد بعید به نظر می‌رسد که این مربی دوباره به ایران بازگردد.  هر روز که رسانه‌ها را رصد می‌کنم یا وی در حال بیانیه دادن است یا مسئولان استقلال

استقلال مدیرعامل هم ندارد.

این یعنی عمق فاجعه درست در زمانی که استقلال نیاز به مدیر دارد و فصل نقل و انتقالات است هیچ کس بالای سر این تیم نیست. من اعتقاد دارم اگر قرار است یک مدیر به استقلال بیاید باید یک مدیر جوان راس کار باشد زیرا هم انگیزه دارد و هم اینکه دنبال پیشرفت است. امیدوارم هر چه زودتر شرایط استقلال درست شود.

فتح‌اله زاده هم به عنوان عضو هیات مدیره استقلال انتخاب شد؟

نظری در این باره ندارم تصمیمی بوده که اعضای هیات مدیره و وزارت ورزش و جوانان در این باره گرفته است و خود آنها باید پاسخگوی این تصمیمات باشند.

از عملکرد حسین حسینی در نیم فصل اول رضایت دارید؟

حسین حسینی در نیم فصل اول شرایط خوبی داشت فکر می‌کنم هنوز هم جای پیشرفت دارد. وی جوان است و حالاحالا می‌تواند درون دروازه استقلال بهترین بازی‌ها را انجام دهد در ضمن اویک مربی خوب به نام بهزاد غلامپور را دارد که من سال‌ها با وی کار کردم. مطمئن هستم روزی حسینی دروازه‌بان تیم ملی خواهد شد.

استقلال می‌تواند قهرمان لیگ شود؟

کار سخت است اما غیرممکن نیست زیرا که بهترین تیمی که در حال حاضر بهترین فوتبال را به نمایش می‌گذارد استقلال است. این استقلال پتانسیل قهرمانی را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز