خبرگزاری کار ایران

بازی های تدارکاتی قطعه گمشده پازل تاکتیکی دنیزلی

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۱۹۳

تراکتور از چهار بازی اخیر خود در لیگ برتر تنها یک امتیاز کسب کرده و در گلزنی نیز عملکرد بسیار ضعیفی دارد.

به گزارش ایلنا، در حالی تراکتور روز پنج شنبه مقابل شاهین بوشهر متوقف شد که این تیم قعر جدولی خط دفاعی ضعیفی دارد؛ با این حال تراکتور با بازیکنان میلیاردی‌اش نتوانست دروازه این تیم را باز کند. همچنین ناهماهنگی و عدم آمادگی بدنی بازیکنان تراکتور نیز در این دیدار مشهود بود.

به نظر می‌رسد دیگر دست دنیزلی برای مربیان لیگ برتری رو شده و رقبا با پرس شدید در خط هافبک، مانع شوت‌زنی میمبلا و حاج صفی دو بازیکن شوت زن این تیم می‌شوند.

دنیزلی در بازی‌های خارج از خانه و حساس همچون سپاهان، از دو مهاجم استفاده کرد و در بازی خانگی مقابل تیم قعر جدولی تنها محمدرضا آزادی در خط حمله تیمش قرار داد. 

همچنین دنیزلی علاقه‌ای برای انجام بازی تدارکاتی و برطرف کردن ضعف‌های تیمش ندارد. تراکتور تنها سه بازی تدارکاتی پیش از آغاز فصل انجام داده و علی‌رغم تعطیلی‌های پیاپی لیگ برتر، زیر بار بازی تدارکاتی نرفته است و جالب اینکه هر بار بعد از تعطیلات و در آغاز شروع لیگ نتوانسته نتایج خوبی کسب کند.

شنیده می شود مدیرعامل باشگاه بارها از سرمربی تیم خواسته که با انجام بازی‌های تدارکاتی مشکلات فنی تیمش را رفع کند اما دنیزلی ظاهرا اعتقادی به این کار ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز