خبرگزاری کار ایران

کاری می‌کنیم رونالدو کمتر استثنایی به نظر بیاید

رنارد: رونالدو را با سه نفر بگیریم؛ بقیه را چه کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۴۲۸

سرمربی مراکش هروه رنارد، قول داده است تا تیمش امشب بهترین عملکردش را داشته باشد تا رونالدو «کمتر استثنایی» به نظر برسد.

به گزارش ایلنا کاپیتان سی و سه ساله پرتغال تبدیل به مسن ترین بازیکنی شد که در جام جهانی هت تریک کرده است او با این سه گل در آمار برترین گلزنان ملی با 84 گل در کنار فرانس پوشکاش قرار گرفت.

تیم رنارد، با توجه به شکست در بازی اولش برابر ایران به امتیاز بازی امروز نیاز دارد و در صورت متوقف کردن رونالدو کار غیرممکنی را ممکن کرده اند.

رنارد در این باره گفت: تمام چیزی که می توانم بگویم این است که او یک بازیکن استثنایی است. ممکن است حتی این کلمه برای او کافی نباشد. ما هرکاری می کنیم تا در این بازی استثنایی نباشد.

او تاکتیک یار مستقیم گرفتن برای رونالو را با توجه به قهرمانی پرتغال در روز اخراج ستاره شان بیهوده دانست و گفت: اگر سه بازیکن را مامور مهار رونالدو بگذاریم، نمی دانم چطور برای بقیه یار مقابل تعیین کنیم؟ آن ها کیفیت حمله بالایی دارند و ما می دانیم که با قهرمان اروپا بازی داریم. اگر خوب به یاد بیاورم، او مقابل فرانسه مصدوم شد و هم تیمی هایش مسیر دیگری را به خوبی عوض کردند. البته او یک المان مورد نیاز است اما نیاز داریم تا امشب خوب بخوابیم!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز