خبرگزاری کار ایران

نکونام با استقلال به توافق رسید

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۸۴۳

هافبک سابق آبی‌پوشان در جلسه با مدیران باشگاه به توافق رسید.

به گزارش ایلنا٬ جواد نکونام، بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران بالاخره با این باشگاه برای دریافت مطالباتش به توافق رسید.

نکونام که با باشگاه استقلال اختلافاتی بر سر مسائل مالی داشت حالا با این باشگاه به توافق رسیده است.

نکته جالب در این توافق این است که جواد نکونام خودش قبول کرده مالیاتش را بپردازد و این درحالی است که تا پیش از آن، باشگاه استقلال باید این مالیات را پرداخت می‌کرد.

در شرایطی که شکایت چند بازیکن خارجی برای استقلال دردسر درست کرده و حتی این باشگاه یک بار هم از حضور در فصل نقل و انتقالات محروم شد، مسوولان استقلال تصمیم گرفتند برای جلوگیری از محرومیت بعدی با بازیکنان و طلبکاران قبلی تسویه حساب کنند که در این میان جواد نکونام هم یکی از طلبکارانی بود که برای گرفتن حق و حقوقش اقدام کرد و اینطور که گفته می‌شود باشگاه استقلال برای پرداخت حق  و حقوق با نکونام به توافق رسیده است.

پیش از این هم گفته شد آرش برهانی دیگر بازیکن قدیمی استقلال با افتخاری به توافق رسیده و مشکل او برای خروج از کشور به خاطر مالیات حل شده است.

باید دید در ادامه باز هم باشگاه استقلال رضایت طلبکاران را جلب می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز