خبرگزاری کار ایران

یادداشت

فرصت بزرگ برای مسولان؛ تبریک به فوتبال

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۲۶۳

زمان به سرعت می گذرد و ثانیه‎‌ها، روایتگر حلول فصل نو هستند.

فوتبال برای سال 97 خیز برداشته تا وارد یکی از هیجان انگیزترین فصل های تاریخ حیات خود در کشورمان شود.

سرکه بچرخانی، همین آسمان است و همین زمین و البته میدان وسیع روسیه و سوتی که آدینه 25 خرداد 97 به نشانه پنجمین حضور ایران در جام جهانی دمیده می شود؛چه روزهای هیجان انگیزی در پیش است.

آخرین سکانس های فوتبال در سال 96،اما سورپرایزهای تاریخی در دل خود داشت.مروری کوتاه و گذرا بر این سه اتفاق مهم نشان می دهد فوتبال،از اساس در مملکت ما چه ظرفیت هایی خلق می کند و چه  فرصت هایی می سازد.

1_ بازی بزرگ استقلال و العین در شبی تاریخی که در حضور صدها هزار تماشاگر در داخل ورزشگاه پرخاطره پایتخت و دهها هزار هوادار پشت درهای ورزشگاه به انجام رسید،پلانی به یادماندنی از حماسه پرشور هوادارانی بود که برگ های تاریخ را ورق زدند و همگان را به تحسین واداشتند. بدون حتی یک صحنه تلخ، بدون ترقه و دود و آتش.

2_ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در سه شنبه شب پایان سال در حضور گسترده تی تی ها، درس آرامش و متانت داد. تراکتورسازی سه شنبه پیروز نشد اما قطعا پرشورهای تبریزی را باید پیروز میدان تبریز دانست که پشتیبان واقعی تیم محبوب شان بودند.

3_وقتی مانینگ، داور چینی در سوت خود به نشانه آغاز دیدار پرسپولیس مقابل الوصل دمید، خیابان ها خلوت شد و اینچنین سکوتی سنگین بر هر کوی و برزن سایه افکند. این جادوی فوتبال است که در شبی که نگرانی ها همه ساله پیرامون آسیب ها و حوادث تلخ بر تن جامعه رسوخ می کند، مردم را پای تلویزیون میخکوب می کند.

بعد التحریر: تبریک به فوتبال. تبریک به همه و شادباش به روزهایی که در راه است و امید که نگاه مسولان در جهت همراهی در استفاده از این فرصت باشد. آری! مردم خود راسا بهترین را به تصویر می کشند و اینچنین ورزشگاهها هم می تواند شاهد اتفاقات نیکوی بعدی در آینده باشند. به امید آینده بهتر برای فوتبال کشور.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز