خبرگزاری کار ایران

فریدى: در آکادمى استقلال یک خانواده متحد و منسجم و یکدل وجود دارد

هفته نهم لیگ نونهالان؛ استقلال 3 - 2 شاهین

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۶۷۷

هفته نهم لیگ برتر نونهالان با برد3-2 استقلال مقابل تیم شاهین آغاز شد.

به گزارش ایلنا، رقابتهاى لیگ برتر نونهالان امروز از ساعت١٤:٠٠ با بازى این دوتیم آغاز شد و استقلال تهران با روند خوبش به یک پیروزی دیگر دست پیدا کرد.

نوید فریدى مربى استقلال عنوان کرد: پیروزى این هفته را تقدیم به تمام خانواده بازیکنان مى کنم  که در طول این چند ماه حامى تیم بودند و در همه جا چه از دورى راه تمرینات گرفته چه تشویق بازیکنان و روحیه دادن به بازیکنان کنار تیم بودندو با ما همکارى لازم  را انجام دادند. حالا نتیجه این  حمایتهارا خودشان مى بینند و این فرزندان خودشان هستند که در حال پیشرفت و موفقیت هستند. این پیروزیها نتیجه همکارى یک خانواده کامل در آکادمى باشگاه استقلال است از رئیس آکادمى جناب آقاى صادق ورمزیار گرفته ومشاور فنى و آموزشى آکادمى باشگاه استاد محمد رضا نظرى پور، مقداد خدابنده عزیز و مربیان و کادر فنى تیم، سرپرست تیم ، تا خانواده بازیکنان و در نهایت  خود بازیکنان جوان و جویاى نام تیممان همه در پیروزیها و پیشرفت تیم سهیم هستند. 

هفته نهم لیگ نونهالان؛ استقلال 3 - 2 شاهین

لازم به ذکر است که در آکادمى ، جوانان ما مقتدرانه در صدر جدول هستند و همچنین هر رده سنى که بازى داشته باشد تمام مربیان و بازیکنان رده هاى دیگر تمام و کمال از آن تیم حمایت مى کنند و منتظر برد تیم هستند این نشان از همدلى و یکپارچگى در باشگاه استقلال دارد . شک نداشته باشید این فضا را آقاى ورمزیار مهیا کرده اند.

فریدى در آخر افزود: ما هر هفته باید تلاشمان را بیشتر کنیم و رو به جلو براى یک هدف آن هم قهرمان شدن در لیگ برتر تلاش کنیم که خوشبختانه بازیکنان ما مرد تمرینات سخت و طاقت فرسا هستند و اراده محکم و قوى دارند. شش بازى تا نیم فصل مانده است و ما هدفمان گرفتن تمام 18 امتیاز ازاین شش بازى است.

در این بازی برای استقلال عرشیا بابایى، پرهام خان محمدى، بنیامین کاشانى گلزنی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز