خبرگزاری کار ایران

کامدار: نمی‌توانستیم به تراکتور بگوییم بفرمایید گل بزنید!

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۵۳۲

هافبک تیم ماشین‌سازی تبریز از انتقاداتی که از این تیم می‌شود، به شدت ناراحت است.

به گزارش ایلنا، احمد کامدار درباره این انتقادها پس از تساوی مقابل تراکتورسازی می‌گوید: واقعاً برای این افراد متأسفم. این صحبت‌ها همیشه مطرح می‌شوند. فکر می‌کنم این حرف‌ها را افرادی به زبان می‌آورند که هواداران اصیل فوتبال آذربایجان نیستند.

وی ادامه داد: زمانی که دو تیم مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند، منطق حکم می‌کند که با تمام قوا بازی کنند. ما هم خانواده داریم و می‌خواهیم نان حلال سر سفرهمان ببریم. این افراد انتظار داشتند که ما شرف خودمان را زیر پا بگذاریم و کنار زمین بنشینیم که آقای تراکتور! بیا به ما گل بزن؟! این افراد بعد از بازی هم جو سکوها را متشنج کردند.

هافبک تیم ماشین سازی افزود: ما هم تراکتورسازی را دوست داریم و امیدواریم که آنها بتوانند پایان فصل قهرمانی را از آن خودشان بکنند اما نمی‌توانیم مقابل این تیم با تمام قوا بازی نکنیم. فکر می‌کنم تیم قهرمان از بین دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس خواهد بود.شاید یک امتیاز در پایان فصل به درد ماشین‌سازی بخورد اما فقط تراکتورسازی را از صدر جدول دور کرد. ما هم از اینکه در این دیدار امتیاز گرفتیم خدا را شاکریم و به این یک امتیاز قانع هستیم.

آنها این هفته با استقلال بازی خواهند کرد: پیش از دیدار مقابل تراکتورسازی تیم ما در بحران بود و استرس داشت اما این دیدار ثابت کرد که ماشین‌سازی توانایی شکست دادن هر تیمی را دارد. فکر می‌کنم شکست دادن استقلال هم دور از دسترس نباشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز