خبرگزاری کار ایران

توضیح مربیان پرسپولیس درمورد بازی با صنعت نفت آبادان

مربیان کروات تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار برابر صنعت نفت آبادان توضیحاتی را در خصوص این مسابقه ارائه دادند.

به گزارش ایلنا، سرتن چوک با اشاره به حساسیت دیدار سرخپوشان برابر صنعت نفت آبادان در هفته دهم لیگ برتر گفت: تیم صنعت نفت آبادان اتفاق غیره منتظره لیگ شانزدهم بود و با وجود اینکه تازه به لیگ برتر آمده اما نتایج خیلی خوبی کسب کرده و حتی من این تیم را هم سطح تیم نفت تهران می‌دانم.

وی افزود: این تیم در چهار مسابقه‌ای که برابر تیم‌های مطرح لیگ داشته نتایج خوبی گرفته و حتی برابر استقلال به پیروزی رسیده است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: ما در این بازی نیز مانند سایر مسابقات برای برد و کسب سه امتیاز به زمین می‌رویم و در این بازی پیروز خواهیم شد. امیدوارم بتوانیم این روند را تا قهرمانی حفظ کنیم.

ایگور پانادیچ هم در ابتدای صحبت هایش با اشاره به مصدومیت علیرضا بیرانوند گفت: وضعیت بیرانوند متاسفانه خوب نیست. او در بازی برابر استقلال خوزستان در اهواز دچار مصدومیت سنگینی شد و از ناحیه مچ دست که برای یک دروازه‌بان حائز اهمیت است دچار مصدومیت شد اما با این وجود او دو روز تمریناتش را ادامه داد که درد دستش بیشتر شد و به همین خاطر مجبور شد آن را گچ بگیرد. بیرانوند چهار هفته دور از میادین خواهد بود و نه برای پرسپولیس و نه برای تیم ملی نمی‌تواند به میدان برود.

وی افزود: باغیبت بیرانود ما رادوشویچ را داریم که او کاملا آماده است و منتظر فرصت بود تا بتواند درون دروازه‌پرسپولیس قرار بگیرد که الان به او این فرصت رسیده است. امیدوارم در مسابقه شرایط طبق خواسته ما پیش رود.

مربی دروازه‌بان های تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: امیدوارم در بازی برابر صنعت نفت آبادان پیروز شویم. زیرا بهتر و اماده تر از حریف هستیم.

 

کد خبر : ۴۲۳۰۷۳