خبرگزاری کار ایران

کاپیتان قطر: دیدار با ایران سخت‌ترین‌ بازی‌ ما است/آماده تاریخ سازی هستیم

کاپیتان تیم‌ملی قطر پیش از بازی مقابل ایران عنوان کرد: اولین بازی ما مهمترین و سخت ترین بازی در این مرحله است.

به گزارش ایلنا، تیم‌ملی ایران اکنون در اردوی ایتالیا است تا خود را زیر نظر کی‌روش برای مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه آماده کند. از طرف دیگر حریفان ایران نیز مشغول آماده‌سازی خود برای این تورنومنت جهانی هستند.

قطر اولین حریف ایران در این مرحله است و با توجه به سرمایه گذاری‌های کلان این کشور در طی چند سال گذشته مثل قبل برای ما حریفی ضعیف نخواهد بود.

حسن الهیدوس کاپیتان و یکی از مهره‌های کلیدی قطری‌ها پیش از آغاز این رقابت‌ها در مصاحبه اختصاصی با سایت فیفا گفت: همیشه اولین بازی بسیار مهم است و ما نیاز داریم تا اولین بازی خود را پیروز شویم. اعتقاد دارم که دیدار برابر ایران از سخت ترین بازی‌های ما در این مرحله است. بازی برابر ایران همیشه سخت و نفس گیر بوده است، مخصوصا این بازی در ورزشگاه خانگی آنها و در میان هوادارانش برگزار می‌شود اما این بار ما کاملا آماده ایم تا به پیروزی برسیم.

ستاره قطری‌ها در ادامه عنوان کرد: ما اردوی آماده سازی خوبی را زیر نظر کارینیو سرمربی تیم پشت سر گذاشتیم. هماهنگی میان بازیکنان بسیار خوب است و کاملا آماده هستیم تا نتیجه مورد نظر را کسب کنیم و تاریخ سازی کنیم.

دیدار ایران با قطر در تاریخ 11 شهریور در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

کد خبر : ۴۰۴۳۲۹