خبرگزاری کار ایران

کریچنکو: آزمون تلاش زیادی کرد،از عملکردش راضی هستم/آماده رویارویی با تیم‌های قدرتمند هستیم

سرمربی موقت روستوف پس از پیروزی تاریخی مقابل آژاکس و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از عملکرد مهاجم ملی‌پوش کشورمان تمجید کرد.

به گزارش ایلنا، روستوف روسیه شب گذشته در مرحله پایانی پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا با درخشش سردار آزمون ستاره ایرانی خود موفق شد، تیم آژاکس قدرتمند را با نتیجه 4 بر یک درهم کوبد و خود را برای اولین بار در تاریخش به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برساند.

دیمیتری کریچنکو مربی موقت روستوف پس از این صعود تاریخی گفت: ما بازی را قدرتمندانه آغاز کردیم. نتیجه نشان دهنده این واقعیت است. ما بازی دفاعی و معقولانه را دوست داریم. این دیدار فوق العاده بود.

وی در ادامه از عملکرد سردار آزمون مهاجم ملی‌پوش کشورمان تقدیر و تشکر کرد و گفت: آزمون در این دیدار سعی و تلاش زیادی کرد و من از عملکرد او راضی هستم.

سرمربی موقت روستوف درباره اینکه فردا در قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دوست دارد با کدام تیم‌ها مواجه شود، گفت: تمام تیم‌های حاضر در مرحله گروهی قدرتمند هستند و مخصوصا اینکه در سید ما تیم‌های ضعیف است در نتیجه ما آماده رویایی با تیم‌های قدرتمند هستیم.

آزمون در این دیدار از ابتدا  در ترکیب تیم بود و موفقش در دقیقه 34 گل اول تیمش را با ضربه سر تماشایی به گل تبدیل کند. سعید عزت اللهی نیز در 10 دقیقه پایانی فرصت بازی پیدا کرد.

با تکمیل شدن سیدبندی‌ها امشب ساعت 20:30 به وقت تهران مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرعه کشی می‌شود تا آزمون و عزت اللهی حریفان خود را در اروپا بشناسند.

 

کد خبر : ۴۰۴۳۰۲