خبرگزاری کار ایران

کالای ایرانی موجب احیای صنعت ملی می‌شود

ناصر محمدخانی:‌ آلمان‌ها آدیداس دارند ما هم کفش ملی را تبلیغ کنیم

asdasd
کد خبر : ۳۹۰۹۴۰

وقتی آلمان‌ها آدیداس را تبلیغ می‌کنند چرا ما برند ملی خودمان را تبلیغ نکنیم و خوشحالم به عنوان یک ایرانی که کفش ملی دوباره احیا شده و وارد خانه های ایرانیان می‌شود.

به گزارش ایلنا، اینها صحبت های شاه ماهی دهه 60 فوتبال ایران ناصر محمدخانی است. ناصر محمدخانی که به اعتقاد کارشناسان اگر در این دوره بازی می‌کرد جایگاهش بهترین تیم های اروپایی بود.  ناصر محمدخانی وقتی شنید که کفش ملی  دوباره رونق گذشته طلایی خود را باز یافته به روزنامه نود گفت : کفش ملی با دست توانمند کارگر ایرانی و با شرایط اقلیمی ایران ساخته میشود و باید افتخار هر ایرانی باشد و من واقعا به این امر افتخار می‌کنم. 

ناصر محمدخانی که پدرش کارمند راه‌آهن بود میگوید : بچه که بودیم شب عید مرحوم پدرمان کفش و لباس عید خریداری می‌کرد . کفش ملی بخصوص اگر کفش کتونی ورزشی بود بهترین هدیه برای ما بود. الان هم وقتی کفش ملی دارد کار با کیفیت و قیمت مناسب ارایه می کند همه ما به اشتیاق از این برند ایرانی و ملی استفاده می‌کنیم . 

وی افزود:‌ آلمان ها آدیداس و بنز را تبلیغ می‌کنند و چه خوب است قهرمانان ما هم در میادین بزرگی مثل المپیک و جام‌جهانی برند ایرانی مثل کفش ملی را تبلیغ کنیم و با افتخار هم آن را بپوشیم. البته منوط به اینکه  مدیران کفش ملی کار خوب و شایسته جوانان ایرانی ارائه کنند که من شنیدم یک مدیر ورزشی در راس گروه ملی قرار گرفته و از این بابت و با شناختی که دارم انشاا... کفش ملی هم موجب رونق صنعت ملی خواهد شد و هم برای جوانان بسیاری از این راه ایجاد اشتغال صورت خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز