خبرگزاری کار ایران

توضیح اژدری‌زاده درباره فسخ انصاری

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۳۵۵

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت:‌ ساسان انصاری بازیکن تاثیرگذاری در باشگاه فولاد است و هیچگونه علاقه ای به جدایی این بازیکن نداشتم اما شکل قرارداد این بازیکنان اجازه جدایی را به ساسان می داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، برای روشن شدن ماجرا و شفاف سازی هرچه بیشتر به سراغ مدیرعامل باشگاه رفتیم تا ایشان در خصوص فسخ قرارداد انصاری توضیحاتی را ارائه نمایند.

علیرضا اژدری زاده در این باره اظهار داشت: پس از پایان مسابقات پانزدهمین دوره از لیگ برتر فوتبال، ساسان انصاری در سه نوبت با بنده به صورت تلفنی تماس برقرار کرد و طی آن موضوع فسخ قرارداد را مطرح نمود و این اصرار در صورتی بود که با توجه به توافقی بود قرارداد ایشان امکان پایان همکاری در فصل آینده وجود داشت. از سوی دیگر با توجه به دلایل و گفته های این بازیکن در رابطه با مشکلات شخصی و زندگی در کنار مادرشان و اینکه حضور مادرشان در شهر اهواز امکان پذیر نبود، بنده موضوع را با رئیس هیئت مدیره باشگاه درمیان گذاشتم که ایشان نیز اعلام فرمودند که موارد فوتبالی را می توان با آقای حبیب الله رضایی بررسی و نهایی کرد. در ادامه با ایشان تماس گرفته و درخواست ساسان انصاری را به اطلاع رساندم و هماهنگ شد که روز بعد جلسه ای مشترکا با حضور انصاری برگزار گردد. این جلسه برگزار و ساسان انصاری توضیحات گذشته را یک بار دیگر در این جلسه مطرح کرد و در نهایت تصمیم بر این شد که با فسخ قرارداد این بازیکن موافقت شود و در پایان نیز فرم های مربوط به تسویه حساب و فسخ قرارداد با حضور ساسان انصاری امضاء و تحویل ایشان شد.

بنابراین هیچگونه ناهماهنگی در خصوص فسخ قرارداد این بازیکنان در باشگاه فولاد خوزستان وجود نداشته و حتی می توان برای روشن تر شدن ماجرا این نکات را از ساسان انصاری و یا آقای حبیب الله رضایی دیگر عضو هیئت مدیره این باشگاه جویا شوید.

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان در خاتمه اظهار داشت: بنده اعتقاد داشتم که ساسان انصاری بازیکن خوب، تاثیرگذار و با سابقه ای در باشگاه فولاد است و هیچگونه علاقه ای به جدایی این بازیکن نداشتم اما شکل قرارداد این بازیکنان اجازه جدایی را به ساسان می داد و امیدوارم که این توضیحات صادقانه افرادی که سازمان موضوعات را پیگیری می کنند کافی باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز