خبرگزاری کار ایران

کنایه پیروز قربانی به مجیدی:

با آفتاب گرفتن در سواحل خارجی نمی‌شود مربی شد

پیروز قربانی با انتقاد شدید از حرکت فرهاد مجیدی در بازی استقلال و تراکتور او را شایسته نیمکت آبی‌ها ندانست.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حرکت فرهاد مجیدی در بازی استقلال و تراکتورسازی با انتقادات زیادی مواجه شده است. فرهاد مجیدی در دو دیداری که به ورزشگاه آمد طوری رفتار کرده که انگار برای مانور محبوبیت به ورزشگاه آمده نه برای حمایت از استقلال. مصاحبه انتقادی پیروز قربانی علیه مجیدی را در زیر می‌خوانید. این اولین بار نیست که قربانی علیه کاپیتان سابق استقلال موضع تندی گرفته است.

- بازی استقلال - تراکتور را دیدی؟

بله، بازی را دیدم.

- شکست استقلال برابر تراکتور را چطور ارزیابی می کنی؟

بازی خوبی نبود. من هم مثل همه استقلالی ها از این باخت ناراحت شدم. فوتبال است دیگر، هم برد دارد و هم باخت. هواداران استقلال نباید خیلی خود را ناراحت کنند چون این طبیعت فوتبال است.

نظرت در مورد اتفاقاتی که بین رحمتی و قلعه نویی رقم خورد چیست؟

درست است که کار رحمتی خوب نبود، اما حتما اتفاقاتی صورت گرفته بوده که او اینطور عصبی شده بود. خود مهدی هم اعلام کرده که نباید اینطور عصبی می شد، اما ما باید ببینیم قبل از این که او عصبانی شود، چه اتفاقی صورت گرفته است.

- برخی اعتقاد دارند همین حرکت باعث از دست رفتن تمرکز استقلال شد ؟

نه این مسئله را قبول ندارم. استقلال خوب بازی نمی کرد و اصلا خوب بازی نکردن آن ربطی به اتفاقات اول بازی نداشت. هافبک های تراکتور یعنی سروش رفیعی و بختیار رحمانی خیلی در زمین آماده بودند و باید بپذیریم تراکتور از استقلال سرتر بود. رحمتی هم بنده خدا زحمت خود را در این فصل برای استقلال کشیده. او همواره به عنوان یکی از کلیدی ترین بازیکنان استقلال شناخته شده و نباید زحمات او را نادیده گرفت و به خاطر یک حرکت او را متهم کرد.

- در پایان بازی فرهاد مجیدی هم به زمین آمد و دور افتخار زد. چه نظری داری ؟

( می خندد) واقعاً این خنده دار ترین نکته فوتبالی بود که دیدم. اول فکر کردم یک پیشکسوت تراکتور است، یا پرویز مظلومی و یا قلعه نویی. وقتی دیدم مجیدی است خنده ام گرفت. برایم جالب بود که چطور از آب گل آلود ماهی گرفته و وسط زمین آمده است.

- شنیده می شود در صورتی که مظلومی بعد از بازی با صبا برکنار شود، مجیدی در فینال حذفی روی نیمکت استقلال می نشیند؟

کسی باید مربی استقلال شود که کارنامه داشته باشد و حرف زدن هم بلد باشد. نمی شود که با آویزان این و آن شدن و داشتن تیم رسانه ای مربی شد. مربی یعنی ویسی، منصوریان ...نه این که با آفتاب گرفتن در سواحل خارجی یکی دنبال مربیگری باشد. به اعتقاد من مربی در داخل ایران باید سه خصوصیت مهم داشته باشد. حرف زدن بلد باشد، کارنامه دار باشد، و حرف و عملش هم یکی باشد. این کسی را که شما نام بردید از دیدگاه من این خصوصیات را ندارد. امیدوارم روزی برسد که همه معادلات فوتبالی فقط داخل زمین رقم بخورد نه با فیلم بازی کردن و تکیه به این و آن زدن.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بازی استقلال برابر تراکتورسازی، آنقدر جنجالی شد که ترکش‌های حواشی این بازی تا چند روز پس از آن هم ادامه دارد و بازیکنان قدیمی این تیم بعد از این بازی رودروی هم قرار گرفته‌اند.

 

کد خبر : ۳۷۰۱۷۴