خبرگزاری کار ایران

جباری خبرساز شد

زیدان آسیا در راه بازگشت به استقلال؟

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۲۹۷

مجتبی جباری که همواره در استقلال چهره خبرسازی بود به نظر می‌رسد در لیگ قطر هم خرق عادت نکرده و حالا زمزمه‌های بازگشتش به استقلال به گوش می‌رسد.

به گزارش ایلنا، در شرایطی که بسیاری از رسانه های قطری از مجتبی جباری به عنوان ستاره الاهلی در جدال حساس با الجیش در یک چهارم نهایی امیر کاپ نام برده بودند این بازیکن ایرانی نه تنها در لیست 11 نفره تیمش قرار نگرفت بلکه از لیست 18 نفره الاهلی هم خارج شد تا در غیاب او این تیم با شکست سنگین 4-2 از رسیدن به نیمه نهایی آخرین جام ممکن در قطر باز بماند.

شبکه الکاس که همواره تمام اخبار رقابت های مهم خبر را پوشش می‌دهد در واکنش به غیبت غیر منتظره جباری نوشت: «بازیکن ایرانی الاهلی با عدم حضور در مصاف با الجیش تمام شایعات اخیر مبنی بر اختلافاتش با کادر فنی را تایید کرد جایی که این بازیکن کلیدی با یوسف آدم و برخی اعضای کادر فنی تیمش بر سر جزئیات اختلافات شدیدی پیدا کرده و با وجود باقی ماندن یک سال از قراردادش ساز جدایی کوک کرده است».

در واکنش به این اخبار اما یوسف آدم دلیل غیبت بازیکن ایرانی اش را مصدومیت دانست و گفت: «مجتبی جباری در آخرین جلسه تمرینی ضربه بدی به پایش خورد که مانع ادامه تمرین و حضور او در ترکیب اصلی شد و برخلاف تمامی اخبار هیچ اختلافی میان کادر فنی و این بازیکن وجود ندارد».

با توجه به این که الکاس صراحتا از تصمیم جباری برای جدایی از الاهلی خبر داده هیچ بعید نیست در روزها و هفته های آتی شاهد یک تصمیم غیر منتظره از این بازیکن کلیدی برای آینده فوتبالش باشیم جایی که یکی ، دو تیم سرشناس قطر و همچنین چند تیم داخلی برای جذب احتمالی او دست به کار شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز