خبرگزاری کار ایران

آخرین مصوبه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال؛

ورزشگاه دستگردی فقط در اختیار تیم ملی قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۳۶۷۲۴۹

ورزشگاه شهید دستگردی با امضای قرارداد با نهادهای ذیربط این ورزشگاه فقط در اختیار تیم ملی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا،‌ پس از اینکه تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری تمرینات آماده‌سازی خود در ارتباط با پیدا کردن زمین چمن مناسب دچار مشکلات عدیده‌ای شد، در آخرین جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال که امروز به میزبانی دفتر علی کفاشیان در محل فدراسیون برگزار شد در این مورد اعضا به بحث و تبادل نظر پرداخته و در نهایت مقرر شد تا ورزشگاه شهید دستگردی با امضای قرارداد با نهادهای ذیربط این ورزشگاه فقط در اختیار تیم ملی قرار بگیرد.

بر همین اساس و تا زمانی که کمپ تیم‌های ملی کاملا برای تمرینات تیم ملی بزرگسالان مهیا و آماده نشود، ورزشگاه دستگردی به عنوان یک کمپ کامل تمرینی جایگزین کمپ تیم ملی شده و تمام مراحل تمرینی و ریکاوری ملی‌پوشان فوتبال ایران پس از امضای قرارداد با فدراسیون فوتبال در این ورزشگاه انجام خواهد شد.

در همین زمینه مقرر شده است که تا آماده سازی کمپ، این ورزشگاه فقط در اختیار تیم ملی باشد و حتی رقابت‌های لیگ برتر نیز در این ورزشگاه در شهرک اکباتان برگزار نخواهد شد.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی قبلا در مورد ورزشگاه دستگردی رضایتمندی خود را اعلام کرده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز