خبرگزاری کار ایران

افتخاری: تیم‌های جهانی از تیم ملی فوتسال ایران واهمه دارند

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۹۸۴

رئیس کمیته فوتسال پس از قهرمانی تیم ملی در رقابتهای جام ملتهای فوتسال آسیا گفت: فوتسال ایران از آسیا فراتر رفته و تیم های جهانی از بازی با ایران واهمه دارند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، سید رضا افتخاری- رئیس کمیته فوتسال درباره سطح رقابتهای جام ملتهای آسیا گفت: سطح مسابقات همانطور که از قبل پیش بینی کرده بودیم،بسیار بالا بود. تیم های آسیایی دیگر آن تیم سابق نیستند و اکثر آنها بسیار قوی شده اند.اصلا قابل پیش بینی نبود که ژاپن و تایلند در این بازیها از حریفات خود ببازند و حتی ژاپن سهیمه جام جهانی را کسب نکند.به همین دلیل از هم اکنون باید به فکر پشتوانه سازی تیم ملی باشیم چرا که تیم ها را دیگر نمی توان دست کم گرفت. حتی تیم های درجه 3 و 4 در آسیا مدعی هستند و این کار را برای تیم های سکو نشین سخت تر می کند.
وی در ادامه بیان کرد: البته حضور تیم هایی که برای پیروزی و صدرنشینی تلاش می کنند برای رشد فوتسال در سطح آسیا بسیار مفید است و باعث می شود تا تیم قدرتمندی مانند ایران با حریفان خوبی به رقابت بپردازد و آمادگی لازم را برای حضور در میادین جهانی کسب کند. 
افتخار گفت: تا قبل از بازی فینال که از حساسیت و فشار بسیار بالایی برخوردار بود، ایران یک سر و گردن از دیگر تیم ها بالاتر بود. حتی مربی قرقیزستان در مصاحبه خود اعلام کرد که ایران از کره ای دیگر آمده و سطح فوتسالش بقدری عالی است که در مقابل آن عاجزیم. در واقع سطح فوتسال ایران و نمایشی که بازیکنان ارائه دادند، فراتر از آسیا بود و در حد جهانی است. ارتقای سطح فوتسال ما باعث می شود تا تیم های قدرتمند در جهان  نگران باشند.
وی یکی از دلایل کسب عنوان قهرمانی را حضور باشگاهها و فعالیت بسیار مطلوبشان دانست و گفت: برگزاری منظم لیگ پویا و همچنین جدال تیم ها برای  هرچه بهتر بازی کردن و در نهایت قهرمانی لیگ باعث شد تا بازیکنان آماده باشند و در نهایت شاهد حضور قدرتمشان در رقابتهای جام ملتهای آسیا بودیم. باید برنامه های خود را مانند دوسال اخیر ادامه و توسعه دهیم تا حضوری پر قدرت در رقابتهای جام جهانی کلمبیا داشته باشیم.اگر مانند گذشته تمام باشگاهها از تیم ملی فوتسال حمایت کنند، بدون شک عملکرد قابل قبول و مطلوبی را در کلمبیا خواهیم داشت.
رئیس کمیته فوتسال در پایان درباره حضور تیم ملی در تورنمنت ایتالیا و برگزاری بازی دوستانه با اسپانیا گفت: مسئولان ایتالیا اعلام کردند که در رده نوجوانان، جوانان  با ایران بازی دوستانه برگزار کنند که ما در پاسخ به آن‌ها اعلام کردیم می‌خواهیم با تیم بزرگسالان‌ آن‌ها بازی داشته باشیم. همچنین  اسپانیا را هم در برنامه خود داریم اما باید ببینم این کشور آمادگی خود را برای برگزاری دیدار با تیم فوتسال ایران دارد یا خیر. در هر صورت ما برنامه ریزی های خود را انجام می دهیم و با کادر فنی بسیار خوبی که داریم، سعی خواهیم کرد تا در مسابقات عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز