خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی: تیممان خیلی بهتر شده و نتیجه دست خداست

سرمربی تراکتورسازی می گوید تیمش در هفته‌های گذشته بهتر شده و آماده مصاف با سپاهان است.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان، گفت: سپاهان تیمی بسیار منسجم است که از ساختار خوبی برخوردار است. مطمئنا بازی سختی برابر آنها داریم. البته ما تراکتور هستیم و در این چند ساله از قطب‌های فو‌تبا‌ل ایران بوده‌ایم. در دو، سه هفته‌ اخیر به جز بازی برابر پدیده که با اشتباه‌های داوری باختیم، چهره‌مان بهتر شده است و امیدوارم که به اهدافمان برسیم.

سرمربی تراکتورسازی ا‌دا‌مه‌ داد: در بازی‌های گذشته در خلق موقعیت عملکرد خوبی داشتیم، اما در برخی از نقاط دچار ضعف و مشکل هستیم. با بهبود مصدومیت فرزاد حاتمی و بازگشت نانگ و شریفی می‌توانیم این مشکل را برطرف کنیم.

قلعه‌نویی درباره این که چرا مشکل گلزنی این تیم هنوز حل نشده، تاکید کرد: ما علاقه داریم این مشکل حل شود و در بازی‌های مختلف هم درصد صحت پاس بازیکنان‌مان بسیار بالا است. حدود 80 درصد از پاس‌های بازیکنان‌مان سالم بوده و تدبیر ما در فصل نقل و انتقالات جذب سه مهاجم بود. تنها مشکل ما این بود که نتوانستیم اردوی ترکیه را برگزار کنیم و به جای آن به اردوی کیش رفتیم و از انجام دیدارهای تدارکاتی مناسب محروم شدیم. ما باید خوب تمرین کنیم و بازیکنان را از لحاظ شرایط روحی و روانی به وضعیت مناسبی برسانیم.

او خاطر‌ نشان کرد: سه مهاجم جدید تیم‌مان به نام‌های حاتمی، نانگ و شریفی هنوز از لحاظ روحی و روانی با تیم تطبیق پیدا نکرده‌اند. آنها باید تمرکز خود را حفظ کنند و از موقعیت‌ها بهترین استفاده را ببرند. پدیده مقابل هر تیمی هفت – هشت موقعیت بسیار خوب خلق می‌کند، اما در بازی گذشته تنها یک فرصت گلزنی دادیم. قبول دارم که در ضربات نهایی مشکل داریم، ولی در طول هفته‌ روی این مشکل کار کرده‌ایم.

قلعه‌نویی با تشکر از کادر پزشکی تراکتورسازی اظها‌ر کرد: خو‌شبختا‌نه برای این بازی هیچ مشکلی نداریم و خالد شفیعی هم به لطف پزشکان تیم به این بازی رسیده است. از مسئولان ورزشی می‌خواهم در این مقطع حساس کمک حال تراکتورسازی باشند. کادرفنی باشگاه همسو و هم جهت با باشگاه حرکت می‌کند و از تمامی کسانی که در این مدت به ما کمک کردند، تشکر می‌کنم.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه و با اشاره به برگزاری بازی‌های ماشین سازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تصریح کرد: سردی هوا و کیفیت زمین تنها مشکل ما در تبریز است و برای هفته‌ آینده زمین تمرین مان را تغییر می‌دهیم چرا که موجب آسیب‌دیدگی‌ بازیکنان‌مان می‌شود. فرزاد حاتمی و فردین عابدینی از مصدومان ما در بازی‌های گذشته بودند و کم کم خودشان را به تیم اضافه کردند.

سرمربی تراکتورسازی شرایط تیمش را بحران زده ندانست و گفت: نتایج ما در این هفته‌ها بد نبود، فقط در بازی هفته‌ گذشته مقابل پدیده به مشکل خوردیم که آن هم به خاطر مشکلات داوری و کیفیت هوای تبریز بود. نتیجه‌ بازی دست خداست و سعی می‌کنیم در جدول به شرایط خوبی دست پیدا کنیم. شرایط کنونی ما بحرانی نیست. زمانی تمریناتمان بحرانی بود که در تمرینات دعوا رخ می‌داد، اما در شرایط فعلی تنها مشکلمان آب و هوای تبریز است.

او با انتقاد از برگزاری بازی‌های ماشین سازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) گفت: جای تعجب دارد که بازی‌های ماشین سازی هم در یادگار امام (ره) برگزار می‌شود. تراکتورسازی تنها نماینده آذربایجان در آسیا است و باید به این تیم کمک شود. برگزاری یک بازی در هفته‌ هم برای ورزشگاه یادگار امام (ره) سنگین است چه برسد به این که دو تیم در این ورزشگاه بازی کند. تراکتورسازی به مردم تعلق دارد و باید برای موفقیت این تیم کمک کنیم. تعجب می‌کنم که چرا ماشین سازی در ورزشگاه مرکز شهر به میدان نمی‌رود. آنجا زمین بسیار خوبی دارد. اگر جای مسئولان بودم زمین یادگار را برای این بازی آماده نگه می داشتم.

او ا‌دا‌مه‌ داد: به بازی‌های سرنوشت‌ساز تراکتورسازی نزدیک شده‌ایم و با کمک مسئولان می‌توانیم موفق شویم. البته نتیجه‌ دست خداست و با حل کردن مشکلات خط حمله می‌توانیم برای هر تیمی در لیگ برتر و آسیا خطرساز شویم.

قلعه‌نویی درباره رایگان شدن بازی‌های لیگ برتر نیز خاطر‌ نشان کرد: مسئولان با رایگان کردن بازی‌ها می‌خواهند هو‌اد‌ا‌ران را به ورزشگاه‌ها بکشند، اما مشکل برای الان نیست. این کار پانزده سال پیش توسط گروهی آغاز شد که قصد داشتند جمعیت هو‌اد‌ا‌ران حاضر در ورزشگاه‌ها را به هشت هزار نفر برسانند و آغاز آن هم توسط یک برنامه تلویزیونی بود، اما الان به این نتیجه‌ رسیده اند که حضور تماشاگر در ورزشگاه تهدید نیست،‌ بلکه به عنوان یک فرصت به آن می‌توان نگاه کرد. دوره‌ای می گفتند قلعه‌نویی معضل عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها است، اما چرا الان ورزشگاه‌ها پر نمی‌شود.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به جامعه جوان ایران، افزود: این قشر از جامعه در خطر هستند و ورزشگاه ها جای مناسبی برای مراقبت از آنها است. باید خوب بازی کنیم و خوب نتیجه‌ بگیریم که مردم به ورزشگاه‌ها باز گردند. امیدوارم همه استادیوم‌ها مملو از تماشاگر شود و جوانان از محیط آسیب پذیر جامعه به دور باشند.

قلعه‌نویی همچنین درباره این که گفته می‌شود او به خاطر ناپاکی‌های فو‌تبا‌ل در مجلس شهادت داده است گفت: این موضوع مربوط به یک سال و نیم پیش می‌شود. نمی دانم چرا الان آن را مطرح کرده‌اند. آن موقع هم به طور کلی صحبت کردند و از کسی نام نبردم.

او ا‌دا‌مه‌ داد: مطبوعات باید از تراکتورسازی حمایت کنند، اما در هفته‌های گذشته این اتفاق رخ نداده است. امتیازات زیادی را به خاطر اشتباه‌های داوری از دست داده‌ایم اما هیچ نشریه‌ای به آن اشاره نکرد. از مطبوعات به این خاطر گله مند هستم.

 

کد خبر : ۳۴۸۰۱۸