خبرگزاری کار ایران

اخبار کمیته انضباطی؛

جریمه و محرومیت برای تیم‌های لیگ دسته اول و دوم

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۶۸۵

کمیته انضباطی رای های خود را درباره تیم های مختلف لیگ دسته اول و دوم صادر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون؛ مسابقه تیم های صنعت مس کرمان و خونه به خونه بابل برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم صنعت مس کرمان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داوری رخ داد. این تیم به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

جریمه 50 میلیونی برای تیم نفت مسجد سلیمان

دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و آلومینیوم هرمزگان روز نهم آذرماه برگزار شد و تماشاگران نفت مسجد سلیمان به داوران این بازی فحاشی کردند. کمیته انضباطی طبق ماده 79 آیین نامه انضباطی اعلام کرد که این تیم باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

جریمه نقدی برای تیم توسعه کیش

دیدار تیم های پیام وحدت کاشمر و توسعه کیش از سری رقابتهای لیگ دسته دوم به دلیل عدم حضور تیم توسعه کیش برگزار نشد. این تیم به پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه و توبیخ برای تیم های شهرداری ارومیه و خلخال دشت

رقابت تیم های شهرداری ارومیه و خلخال دشت از سری رقابتهای لیگ دسته دوم برگزار شد واز سوی محرم نشاطی-مربی تیم شهرداری ارومیه تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور که موجب اخراج وی شد، صورت گرفت. بر همین اساس نشاطی به توبیخ کتبی و پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مرتضی طلائیه نوری-مربی تیم خلخال دشت نیز به دلیل اعتراض به داوری اخراج شد. بر همین اساس وی نیز علاوه بر توبیخ کتبی باید 3 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم شهرداری ارومیه به خاطر فحاشی تماشاگرانش به داوران و پرتاب نارنجک به داخل زمین به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه 40 میلیونی برای تیم رهپویان رضوانشهر

قرار بود تا دیدار دو تیم شهرداری بوشهر و رهپویان رضوانشهر از سری رقابتهای لیگ دسته دوم برگزار شود که به دلیل عدم حضور تیم رهپویان رضوانشهر این بازی برگزار نشد.

کمیته انضباطی این تیم را به پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز