خبرگزاری کار ایران

سال‌هاست که در فوتبال خورده‌ایم و خوابیده‌ایم

عزیزی: یونان آسیا شده‌ایم / عراق صخره سختی است

کد خبر : ۲۴۴۷۶۷

من با برنامه ورزش و مردم صحبت کردم و گفتم که گل آزمون قشنگ و خوشگل بود اما امیدوارم که استپ او شانسی نبوده باشد حالا بازتابش که شما می‌گویید آقایان ناراحت شدند خوب بشوند؛ زیاد اهمیتی ندارد چون من نظرم را گفتم.

سرمربی تیم شهرداری تبریز با بیان اینکه برخی در فوتبال کنگر خورده‌اند و لنگر انداخته‌اند، گفت: اکنون یونان آسیا شده‌ایم. ۹-۱۰ نفره دفاع می‌کنیم و در ضد حمله گل می‌زنیم. یونان یک جام ملت‌های اروپا را برد و بعد فوتبالش نابود شد اما فوتبال انگلیس و ایتالیا نابود نمی‌شود باید در فوتبال کار کرد.

به گزارش ایلنا، خداداد عزیزی پس از شکست دو بر صفرتیم شهرداری تبریز مقابل پرسپولیس در دیداری دوستانه در جمع خبرنگاران گفت: برای انجام بازی دوستانه به تهران آمدیم تا با پرسپولیس بازی کنیم. شرایط ما و آنها یکسان است و هر دو تیم در وضعیت بدنسازی هستیم. پرسپولیس البته همیشه پرسپولیس است.

وی در مورد اعتراضش به داوری گفت: اگر به داوری گیر بدهیم کارمان سخت می‌شود. این بازی هم دوستانه بود.

بازیکن سابق تیم ملی در مورد دیدار ایران با عراق در یک چهارم نهایی جام ملت‌ها، گفت: بازی سختی است به قول آنها که کتابی صحبت می‌کنند به صخره سختی خورده‌ایم به خاطر شکل فوتبال عراق. ما اگر با ژاپن بازی می‌کردیم کارمان راحت‌تر بود چون بازیکنان انگیزه بیشتری داشتند. کار مشکلی داریم و شانس اوت شدن هم داریم.

خداداد عزیزی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه ایران شانس قهرمان شدن یا کسب عنوان را در جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا را دارد یا نه، گفت: تیم ملی شانس زیادی دارد. ما مقابل امارات در دقیقه ۹۱ گل زدیم آن هم در حالی‌که امارات ۷۲ یا ۷۸درصد صاحب توپ بود. مقابل قطر هم همین شرایط را داشتیم و مقابل بحرین هم همین‌گونه بود. تیم ملی خیلی شانس دارد اما از نظر فوتبالی کارمان بسیار سخت است.

سرمربی شهرداری تبریز در مورد اینکه هفته گذشته گفته بود امیدوارم گل سردار آزمون اتفاقی نباشد و باعثناراحتی ملی‌پوشان شده، گفت: من با برنامه ورزش و مردم صحبت کردم و گفتم که گل آزمون قشنگ و خوشگل بود اما امیدوارم که استپ او شانسی نبوده باشد حالا بازتابش که شما می‌گویید آقایان ناراحت شدند خوب بشوند؛ زیاد اهمیتی ندارد چون من نظرم را گفتم.

خداداد عزیزی در مورد اینکه در گذشته برزیل آسیا بودیم و اکنون تبدیل به یونان آسیا شده‌ایم گفت: ما ایران هستیم و اینجا تهران است و آنجا آتن، سنخیتی با هم ندارد. اما سال‌هاست که در فوتبال خورده‌ایم و خوابیده‌ایم. برخی در فوتبال کنگر خورده‌اند و لنگر انداخته‌اند. باید در فوتبال کار کنید و زحمت بکشید. نمی‌توانید با رابطه و نامه نوشتن بنشینید و بمانید.

وی ادامه داد: من ایرانی‌ام اما از فوتبال امارات لذت بردم، شماره ۱۰ امارات چقدر زیبا بازی می‌کرد. در گذشته ما علی کریمی‌ای داشتیم که یک استادیوم را دریبل می‌زد. ابراهیم تهامی داشتیم که ۱۷ نفر را دریبل می‌زد. در این فوتبال برزگری‌ها، قاسم‌پورها، روشن‌ها و… داشتیم. بازیکنانی تکنیکی به قول شما برزیل آسیا بودیم و اکنون یونان آسیا شده‌ایم. ۹-۱۰ نفره دفاع می‌کنیم و در ضد حمله گل می‌زنیم. یونان یک جام ملت‌های اروپا را برد و بعد فوتبالش نابود شد اما فوتبال انگلیس و ایتالیا نابود نمی‌شود باید در فوتبال کار کرد.

خداداد عزیزی تصریح کرد: در فوتبال ایران همه چیزمان رابطه شده است. در گذشته برای بازی پرسپولیس و ابومسلم ۸۰هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آمد اما اکنون برای بازی‌های رسمی پرسپولیس هم ۱۰هزار نفر به ورزشگاه نمی‌آیند چون مردم دیگر از فوتبال لذت نمی‌برند و قشنگی‌ای در آن نمی‌بینند. من ۵ میلیون بار برای بازیکن اماراتی که اسمش عبدالرحمان بود دست زدم او ۱۷ کیلو است و ۲۰ کیلو هم سنگ در لباسش گذاشته بود تا او را باد نبرد اما دیدید که با فوتبال ما چه کرد. اینها واقعیت‌هاست.

عزیزی در مورد حضور ووریا غفوری و وحید امیری در تیم ملی گفت: من شخصاً‌ بازی این دو نفر را پسندیدم آنها خوب بازی کردند اما در فوتبال ما به آنها میدان نمی‌دهند شما ببینید چه افرادی برای تیم ملی بازی می‌کنند این دو نفر هم از دستشان در رفته است.

خداداد عزیزی در مورد اینکه چرا دیگر در اروپا بازیکن نداریم و اشکان دژاگه هم به تیم‌های عربی آمد، گفت: اکنون کره و ژاپن اروپا را قبضه کرده‌اند، بازیکنان کره‌ای و ژاپنی در اروپا هستند. هر تیم آلمانی یک بازیکن ژاپنی دارد. کره‌ای‌ها هم همینطور اما ما را فقط کشورهای حوزه خلیج فارس راه می‌دهند. به نظر من اشکان می‌توانست همچنان در اروپا بازی کند و انتخابش اشتباه بود به هر حال انتخاب اشتباه هم اتفاق می‌افتد.

وی در مورد اینکه پرسپولیس می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا موفق شود، گفت: پرسپولیس اول فصل خوب یارگیری نکرده است یا یاری نبوده یا مشکلاتی وجود داشته است. آنها در آسیا کارشان خیلی سخت است وقتی در لیگ کارشان سخت می‌شود در آسیا هم مشخص است که چه وضعیتی خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز